fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יציבות שלילית

גרינטופס נתניה פתחה את העונה עם חמישה ניצחונות ונעצרה אחרי שהפסידה בפעם הרביעית ברציפות. הפעם זה היה במגרש הביתי מול מכבי תל אביב בתוצאה: 89:82
ריימר מורגן
כנראה שיישאר עד סוף העונה. ריימר מורגן (צילום: דניאל סטרבורדיס)

קשה לחשוב כי בתכנונים טרום העונה, מישהו בנתניה חשב שהקבוצה תהיה במצב טוב יותר מאשר בו היא נמצאת כיום. הקבוצה ממוקמת במקום החמישי עם חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים. הבעיה היא שארבעת ההפסדים, הגיעו ברצף, ובקבוצה מקווים כי כדור השלג שהחל, ייעצר בקרוב.

לזכות החניכים של פרנקו יאמר כי הניצחונות במשחקי הפתיחה נותנים להם אוויר בתקופה בה הקבוצה נמצאת כיום. בנוסף צריך לזכור כי גם סדר המשחקים שיחק לטובת הקבוצה שפגשה רק במחזורים האחרונים את אריות הליגה בדמותן של מכבי חיפה, אילת, ומכבי ת"א.

פרט נוסף שמעיד כי נתניה של השנה היא קבוצה מיוחדת מראה כי בכל ההפסדים, הקבוצה הייתה קרובה ליריבותיה ורק סיום לא טוב מנע ניצחונות, כך היה בהפסד לחיפה בהארכה, כך היה בהפסד הצמוד באילת וכך היה גם השבוע מול מכבי ת"א כאשר חמש דקות לסוף לוח המשחק הראה שוויון.

נתניה פתחה את המשחק בצורה קטסטרופלית ונקלעה לפיגור מוקדם של 14 נקודות, ברבע הראשון ההגנה הנתנייתית לא תפקדה וגם
בהתקפה החניכים של פרנקו נראו אבודים. ברבע השני, הרבה בזכות דקות טובות של קילינגסוורת ומורגן חזרה נתניה לתמונה.

ריימר מורגן
כנראה שיישאר עד סוף העונה. ריימר מורגן (צילום: דניאל סטרבורדיס)

ברבע השלישי מכבי שוב ברחה אך נתניה לא אמרה נואש והסל של בראדלי נתן תקוות למארחים. הרבע האחרון היה צמוד, אך שני איבודי כדור רצופים של תמיר אריאלי בדקות הקריטיות ומנגד משחק גדול של דווין סמית שקלע 29 נקודות לזכות מכבי, סתמו את הגולל על המשחק והביאו למכבי ת"א ניצחון נוסף, ואילו שלחו את הצהובים מעיר היהלומים אמנם עם המון מחמאות, אך עם הפסד נוסף בכיס.

מי שחזר לעצמו במשחק היה ריימר מורגן. מורגן הגיע למשחק עם הגב לקיר כאשר גם דני פרנקו אמר לפני המשחק כי אחרי המשחק מול מכבי, יתבהר עתידו של מורגן שלא הרשים עד כה מאז חזר למגרשים. מורגן היה חד, קלע מבחוץ ומבפנים ועזר בריבאונדים. כעת נראה כי מורגן יישאר עד סוף העונה, ואילו מיצ'ל שמסיים חוזה זמני יעזוב את הקבוצה בקרוב.
לנתניה קלעו מרקו קילינגסוורת' 21 ריימר מורגן 20 דרון וושינגטון 16.

במחזור הקרוב תצא נתניה למשחק סופר קשה מול הפועל ת"א במגרש בראשון לציון. המפגש הקודם בין הקבוצות היה משחק אימון והוא ייזכר כלא סימפתי במיוחד עבור נתניה שנחלה בו תבוסה כואבת ערב פתיחת העונה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות