fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יפה לה

דניאל מזרחי מנתניה אוהבת להצטלם, אבל היא לא מספיק גבוהה כדי להיות דוגמנית, אז היא מצאה דרך אחרת לפרוץ. שיטוט אקראי בפייסבוק הוביל אותה לתחרות מיס פרוגרס אינטרנשיונל שמחפשת ערך מוסף בנשים יפות

אם הכל הלך כמו שצריך וההצבעות נערמו, ב-1 באוקטובר תתמודד דניאל מזרחי מנתניה בגמר של תחרות מיס פרוגרס אינטרנשיונל, שעשתה עלייה מאיטליה ותיערך זו השנה השנייה בישראל. 100 נשים מרחבי הארץ הציגו את מועמדותן באתר של התחרות, ורק 15 מהן יתמודדו בגמר. הזוכה תיסע לייצג את ישראל בתחרות מיס פרוגרס אינטרנשיונל העולמית באיטליה.

מיס פרוגרס אינטרנשיונל, שנוסדה באיטליה לפני שבע שנים, אינה תחרות יופי רגילה. היופי כמובן מתקבל בברכה, אבל הדגש מושם על תחומים ערכיים. כל מתמודדת צריכה לבחור אחד מבין התחומים: מיזוג תרבויות, סביבה, בריאות וזכויות אדם, והזוכה תרים פרויקט בנושא שבחרה.

מזרחי, 21, אשת מכירות בהוט, בחרה בבריאות: "זה ערך עליון החשוב לכל אדם, בלי הבריאות אין לנו כלום בחיים. לצערי, נתקלתי באנשים קרובים אליי שאיבדו את הבריאות ולכן היא ערך עליון מבחינתי. אם אזכה אני רוצה לארגן קבוצת מתנדבים, בהם ידוענים, שיבואו וישמחו ילדים חולי סרטן בכל בתי החולים בארץ. הכוונה להרים קמפיין מתמשך ולא חד פעמי".

איך הגעת לתחרות?

"גלשתי בפייסבוק ונתקלתי במודעה שמחפשים מתמודדות. כשראיתי שאין מגבלה של גובה ומשקל – נרשמתי. תמיד אהבתי משחק ודוגמנות, אבל אני נמוכה מדי כדי להיות דוגמנית מסלול. זו הזדמנות לפרוץ בדרך אחרת".

למה מגיע לך להיות מיס פרוגרס?

"כי אני אדם מתחשב וטוב לב שתמיד רק רוצה לעזור לאחרים. הייתי רוצה להקנות ערכים אלה לאנשים ולהיות השראה עבורם ובכך להפוך את העולם למקום טוב יותר לחיות בו".

הזוכה בתחרות תהיה זו עם האופי המיוחד שקשה להתעלם ממנו, היופי המיוחד שמוקרן כלפי חוץ ומעודד הזדהות ודוגמה אישית ולא פחות חשוב – בעלת יכולת להוביל מהלכים משמעותיים ולהשפיע בתחומים ערכיים אותם מקדמת התחרות.

מה צריכות לעשות המתמודדות?

"המועמדות לא נדרשות להיראות כמו דוגמניות – חטובות וגבוהות – וזה התאים לי כי אני לא מספיק גבוהה לדוגמנות. התחרות נותנת במה למגוון רחב של נשים בכל המידות והנתונים. למארגני התחרות היה חשוב שהמתמודדת תאמין ביכולת שלה להוביל שינוי, הן בחייה והן בחייהם של אחרים. היא צריכה לדאוג לפרסם את עצמה כדי שיצביעו לה באתר התחרות, בפייסבוק או באינסטגרם".

מזרחי למדה בבית הספר עוזיאל ובתיכון גימנסיה. הוריה נפרדו כשהייתה ילדה ומאז גדלה עם אמה. "לאמא ולבן זוגה יש שני ילדים וגם לאבא יש משפחה. לא נפגעתי מהפרידה שלהם כי סבא וסבתא היו שם כדי לטפל בי. נקשרתי אליהם מאוד, ואחת הסיבות שבחרתי בבריאות היא שראיתי איך הסבא האהוב שלי סבל ממחלת הסרטן".

ההצבעה באתר התחרות, בפייסבוק ובאינסטגרם הסתיימה אתמול, חמישי, וכאמור אם מזרחי גרפה מספיק הצבעות, ב-1 באוקטובר היא תהיה הנציגה שלנו בגמר. שיהיה בהצלחה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות