fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוקרה, פרטיות ונוף לים

י.ח דמרי תקים 52 יחידות דיור בשלושה מגדלי בוטיק בעיר ימים. המחירים: החל מ-2.675 מיליון שקלים
חדר כושר ומועדון דיירים. הפרויקט (הדמיית מחשב)

חברת י.ח דמרי תקים בעיר ימים פרויקט בוטיק שיכלול 52 יחידות דיור במתחם של 3 מגדלים יוקרתיים עם 15-14 קומות. מחירים: החל מ-2.675 מיליון שקלים.

הפרויקט, ששיווקו החל בשבוע האחרון, ייבנה ברחוב נתן יהונתן, במרחק הליכה רגלית לים, על מגרש של 17 דונם המשלב פיתוח סביבתי ייחודי. לכל הדירות יהיו שלושה כיווני אוויר עם נוף לים ולשמורת האירוסים. לכל דירה תהיה מרפסת בשטח של 25 מ"ר ומחסן קומתי צמוד. ייחודו של הפרויקט שבין הדירות לא יהיה קיר משותף ליצירת מקסימום פרטיות. בכל בניין יהיה חדר כושר ומועדון לדיירים, והבניינים ייחופו בלוחות אלוקובונד למראה יוקרתי.

חדר כושר ומועדון דיירים. הפרויקט (הדמיית מחשב)
חדר כושר ומועדון דיירים. הפרויקט (הדמיית מחשב)

סמנכ"ל השיווק של החברה, עמוס דבוש: "הפרויקט החדש מתווסף לפרויקטים  נוספים שאנחנו מקימים בנתניה. י.ח דמרי מאמינה בפוטנציאל של העיר מבחינה נדל"נית. העיר זוכה להגירה חיובית מדי שנה ומושכת אליה משפחות רבות מאזורים שונים בארץ ועולים חדשים מצרפת ומארצות נוספות. שילוב של מיקום מצוין, גישה תחבורתית נוחה, הגירה חיובית וחוף ים, הופכים את נתניה לאטרקטיבית מאוד מבחינתנו".

י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי, היא אחת מחברות הבנייה הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בישראל החל משנת 1989 ועוסקת כיום בתכנון וביצוע אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ וכן בייזום פרויקטים למסחר, מלונאות ותעשייה. עד היום בנתה ואכלסה החברה יותר מ-10,500 יחידות דיור ברחבי הארץ ובשלבי ביצוע ותכנון פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בהיקף של כ-12 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות