fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוני ג'ורנו: "לפי סקרים אנחנו חזק במועצת העיר"

יוני ג'ורנו צילום בני טפירו
יוני ג'ורנו צילום בני טפירו

יוני ג'ורנו שהתלבט עד לפני ארבעה חודשים אם לרוץ לראשות העיר נתניה או למועצה, החליט השבוע נחרצות שהוא ירוץ רק לבחירות למועצת העיר ברשימה עצמאית ופרסם שחדווה שולץ מנהלת בית הספר אילן רמון לשעבר תהיה מספר 2 ברשימה שלו.

"אני מתכוון להציב אנשים איכותיים ברשימה, במטרה להיכנס עם כמות מנדטים שתאפשר לנו להשפיע ולהכתיב סדר יום. נפעל חמש שנים מתוך מועצת העיר והציבור ישפוט על פי העשייה! ככל שנכניס יותר מנדטים למועצה, כך נוכל להשפיע על סדר היום בנתניה". לדבריו לפי הערכות והסקרים: "אנחנו חזק במועצה הבאה".

יוני ג'ורנו צילום בני טפירו
יוני ג'ורנו צילום בני טפירו

למה לא לראשות העיר?
"א- כסף. ב- כסף. ג- כסף. כדי לרוץ לראשות העיר צריך תקציב של לפחות שלושה מיליון שקלים שאין לי כרגע וזאת כאשר איש לא מבטיח לי כלום. לא רוצה לקפוץ מעל הפופיק. עדיף להיכנס בכוח גדול למועצת העיר, ללמוד היטב את הפעילות של העיריה, להוכיח את עצמי לציבור במשך חמש שנים, ואז לבקש את אמונם לראשות העיר כשאהיה בשל הרבה יותר. אני רוצה לרוץ לראשות העיר אבל יש רצוי ויש מצוי"

מי ברשימה שלך?
"אישה תהיה גם במקום השלישי, במקומות רביעי וחמישי יהיו צעירים במקום שישי דתי ובמקום העשירי האמא שלי".

למי מהמתמודדים לראשות העיר תתמוך?
"אני מסוגל לחבור לכל ראש עיר שיסכים למדיניות שלנו ואז ניתן לו יד וגב ונצעיד אותו קדימה".

מה אתה מציע לחילונים כדי שיתמכו בך?
"היום החילונים לא הולכים להצביע כמו הדתיים. היום הרכב המועצה הוא דתי כי הציבור הזה הולך להצביע. אני מתכוון לדאוג שהחילונים יקבלו מה שהם לא קיבלו עשרים שנה. תקופה בה נתניה סגורה בשבת, בחוף הים של העיר המסעדות סגורות בשבת וצעירי העיר נוסעים דרומה לתל אביב לבלות. אני מתכוון לפעול לכך שצעירים ישארו לבלות ולחיות בעיר, להנגיש את העיר לחילונים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות