fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טוברוק הדור הבא

ארבעה בוגרי טוברוק נכללים בסגל של הנבחרת האולימפית שמתכוננת למוקדמות אליפות אירופה
איאד אבו עביד
ערכים. איאד אבו עביד ( צילום: דניאל סטרברדיס)

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה את דרכה בטורניר יורו 2013 לאחר שהשיגה ארבע נקודות בשלושה משחקים. יש שטוענים כי מדובר בהישג מכובד, בעוד אחרים מציינים כי הנבחרת נכשלה. במועדון הכדורגל בית"ר טוברוק נתניה מסכמים את טורניר היורו בסיפוק, בשל העובדה ששלושה מבוגרי המועדון: אלון תורג'מן, אייל גולסה ובן והבה: פתחו בהרכב הנבחרת והיוו חלק בלתי נפרד מההרכב.

השלושה הם גם "המלפפונים החמים" של הקיץ. בעוד חצי ממועדוני ליגת העל רודפים אחר והבה ותורג'מן, גולסה מבוקש מאוד באירופה, ובעיקר בצמרת הליגה הבלגית, אך ספק אם מכבי חיפה תהיה מוכנה לשחרר אותו. עם סיום המשימה ביורו, הנבחרת הצעירה פורקה ופינתה את הדרך לנבחרת הצעירה הבאה, האולימפית, אותה מאמן מיכאל ניס. בימים אלה שוהה הנבחרת במחנה אימונים ומתכוננת למשחקי מוקדמות אליפות אירופה שיתקיימו בעוד כשלושה וחצי חודשים. בסגל שלה לא פחות מארבעה שחקנים בוגרי בית"ר טוברוק: הבלמים בן והבה ואיאד אבו עביד, והקשרים~חלוצים קני סייף ודיא סבע. והבה ואבו עביד וסבע וסייף שיתפו פעולה במדי קבוצת הנוער של טוברוק, אבו עביד עלה לאחרונה לכותרות לאחר שהמועדון הגרמני בראונשוייג, שקבוצת הבוגרים שלו העפילה לבונדסליגה, הזמין אותו להתרשמות ויתכן מאוד שאף יחתים אותו על חוזה. כעת מעוניינות באבו עביד לא מעט מקבוצות ליגת העל בישראל.

סייף שיחק בבית"ר טוברוק מצעירותו ונמנה עם סגלי נבחרות ישראל בכל הגילאים. הוא חתם על חוזה מקצועני במינכן 1860, שיחק שם עונה אחת ושב ארצה.

איאד אבו עביד
ערכים. איאד אבו עביד ( צילום: דניאל סטרברדיס)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות