fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חילופי מאמנים בגיים בוייז

נתי עזריה הודיע על סיום עבודתו בקבוצת הנוער של מכבי נתניה, ישראל צרפתי קיבל את מפתחות האימון
צרפתי צילום רולנדי ברנשטיין
צרפתי (צילום: רולנדי ברנשטיין)

מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה נתי עזריה ועוזרו גלעד יעיש הודיעו בשבוע שעבר לראשי מחלקת הנוער כי גמלה בליבם החלטה לסיים את תפקידם. עזריה החליט לסיים את עבודתו כמאמן הראשי בשל העובדה כי הקבוצה לא עמדה בציפיות שהציב לה בתחילת העונה.

הנהלת המחלקה קיבלה בצער את הודעתו של המאמן אולם החליטה לשחרר אותו מתפקידו. עוזרו, גלעד יעיש, הודיע אף הוא על עזיבתו את התפקיד ביחד עם עזריה מתוך לויאליות כלפיו. במועדון מתכוונים להציע ליעיש תפקיד אחר במחלקה.

מי שהחליפו בתפקיד הוא ישראל צרפתי שאימן בעונה שעברה את קבוצות נערים א' וילדים א' של מכבי נתניה וזכה עם שתי הקבוצות באליפות. צרפתי עבד בתחילת העונה בקבוצת הנוער של הפועל חדרה והעביר היום את אימון הבכורה של הקבוצה.

מהנהלת מחלקת הנוער נמסר: "קיבלנו את בקשתו של נתי עזריה לקחת אחריות על הקבוצה בשל התוצאות האחרונות ואנו מעריכים אותו על כך וגם את גלעד יעיש על הרצון שלו להיות לויאלי לעזריה. נתי וגלעד חשובים מאוד למחלקה והדלת שלה ושל המועדון תמיד תהיה פתוחה בפניהם. אנו מאחלים להם בהצלחה. כולנו תקווה כי ישראל צרפתי יצליח להוציא את הקבוצה מהמצב אליה נקלעה ומאחלים לו ולשחקנים בהצלחה".

צרפתי צילום רולנדי ברנשטיין
עבודה קשה מצפה לו. צרפתי (צילום: רולנדי ברנשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות