fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העליון קבע: המכרז לפרסום חוצות של עיריית נתניה חוקי

בית המשפט העליון ביטל את פסק הדין של בית המשפט המחוזי בערעור שהגישה עיריית נתניה על המכרז לפרסום שלטי חוצות והשאיר בידה את שיקול הדעת.
עירית נתניה צילום רותי ברמן
עירית נתניה צילום רותי ברמן
עירית נתניה צילום רותי ברמן
עירית נתניה צילום רותי ברמן

בית המשפט העליון ביטל השבוע את פסק הדין של כבוד השופט אברהם יעקב מבית המשפט המחוזי בעניין מכרז פרסום החוצות. בית המשפט העליון קיבל את עמדת העירייה כי לא נפל פגם במעשיה וטען כי העירייה מילאה אחר הוראות פסק דינו של בית המשפט המחוזי וכי העירייה פעלה בתום לב.

בית המשפט העליון ביטל את פסק דינו של בית משפט המחוזי בעתירה מנהלית שהוגשה ע"י חברת מרקעים וחוצות זהב. עוד פסקו שופטי בית המשפט העליון, כי העירייה סוברנית להחליט האם לפרסם מכרז אחד או שני מכרזים, וכי שיקול הדעת בעניין זה מסור בידיה.

חברת מרקעים וחוצות הזהב לבית המשפט המחוזי כנגד המכרז לפרסום חוצות שפרסמה עיריית נתניה, וניתן פסק דין על ידי כבוד השופט יעקב. העירייה ביצעה את פסק הדין כלשונו ושינתה את תנאי הסף, ועל כך טענו העותרות כנגדה כי עברה עבירה של ביזיון בית המשפט ונהגה שלא בתום לב.

בית המשפט המחוזי החליט כי אכן העירייה עברה עבירה של ביזיון ונהגה שלא בתום לב. העירייה ערערה על החלטה זו של בית המשפט המחוזי, ובית המשפט העליון קיבל את טענותיה וביטל את פסק דינו של בית המשפט המחוזי, תוך שהוא מותיר בידי העירייה את שיקול הדעת להחליט כיצד ייראה המכרז או המכרזים שיפורסמו על ידה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות