fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשחק הבא של נתניה קריטי

הפסד למכבי נתניה מול מכבי תל אביב (תמונה מצורפת של דיא סבע, צילום: שלומי גבאי ארכיון)

מכבי נתניה הפסידה שלשום (שני) למכבי תל אביב בתוצאה 2:0 והתרחקה משמעותית מהמקום שמוביל בסיום העונה לאירופה. בנתניה ידעו ערב המשחק כי רק ניצחון ישאיר להם את הסיכוי להגיע למקום השלישי ולכן המשחק שצפוי בשבת הקרובה מול הפועל חיפה הופך להיות קריטי.

הפער בין נתניה לבין המקום השלישי הוא שש נקודות. כעת יש לצהובים סיכוי קלוש להשיג את הכרטיס ובכדי שזה יקרה היא חייבת לנצח בשני המחזורים האחרונים וצריכה לחכות להפסדים של הפועל חיפה ומכבי תל אביב.

דיא סבע, (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
דיא סבע, (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

בקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא הסתירו את האכזבה מהיכולת של השחקנים, כמובן מהתוצאה וכן מהעבודה שהכרטיס לאירופה ככל הנראה כבר יהיה שלהם. שחקנים בקבוצה סיפרו על אווירה דומה בחדר ההלבשה ואמרו: "ידענו שהסיכוי שלנו להגיע לאירופה לא גבוה גם לפני המשחק, אבל קיווינו שנצליח. בסוף זה לא הספיק והחלום התנפץ לנו. גם כשהיה לנו סיכוי להשוות, מכבי כבשה שער ענק".

במכבי נתניה אמנם לא בחרו להבליט את ההיעדרויות מהמשחק אבל  ביציע ישבו ארבעה שחקני הרכב בדמותם של דיא סבע, עלי מוחמד, ויקי כחלון וברנקו ורגוץ'.  סבע צפוי לחזור למשחק מול הפועל חיפה אחרי ההרחקה, כחלון עדיין בספק ובנתניה ינסו להכשירו, כאשר מוחמד יחזור רק בעונה הבאה והקרואטי עדיין סובל מכאבים ומצבו יתבהר בשבוע הקרוב. בהיעדרו גם של יונס מלדה המוצהב, אלעד שחף בן ה-20 רשם הופעת בכורה בבוגרים ואסף בן שבת, גם הוא מקבוצת הנוער, ישב על הספסל.

"אנחנו צריכים לחשוב על העונה הבאה והעובדה שאנחנו מתקשים ללא דיא סבע שגם ככה צפוי לעזוב בקיץ מדאיגה", אמרו במועדון הצהוב. אף על פי שהבשורה מהמשחק הייתה כמובן הכרטיס, כנראה אבוד, לאירופה, בכל הנוגע לקפטן ערן לוי הסערה עדיין לא שככה, בעיקר לאחר הראיון שנתן לוי. לאחר הניצחון מול בית"ר ירושלים.

שחקן נוסף שעתידו לא ברור בתקופה האחרונה הוא ניקו אולסק. הקשר היהודי אמריקאי מבוקש במכבי חיפה ולא משחק לאחרונה בצהובים. אולסק שאף ספג קריאות בוז מחלק מאוהדי הקבוצה, זכר לפוסט בפייסבוק בו אייל סגל ביקר אותו ואת הקפטן על כך שהם 'מנהלים מו"מ דרך התקשורת'. הקשר שוב עזב את האצטדיון בנתניה עם הראש למטה למרות שחזר לרוטציה עם 23 דקות. לחבריו הוא סיפר בשבוע האחרון כי איכשהו הפך ל'ילד רע' בתוך סאגת הארכת החוזה שלו, בעוד המו"מ עדיין מתנהל. אולסק טען בפני שחקנים כי הוא "לא שולט על הקבוצות שמתעניינות בו ועל הידיעות שמופצות" והתאכזב מהצורה שבה הדברים הוצגו, כשהדגיש שלא ביקש לעזוב אלא רק רוצה לקחת את הזמן ולחשוב על ההצעה שהוגשה לו.  המשא ומתן בין מכבי נתניה לאולסק נתקע בשל העובדה שמלבד פערים כספיים מסוימים, הקשר דרש סעיף שחרור מסוים, דבר אליו נתניה לא מוכנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות