fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החברות הכי טובות

פגשנו את ליאורה דבורין ונילי פלאש בקפה שולץ, מדרחוב קראוזה, יום ה', 22.10, 11:30
ליאורה דבורין ונילי פלאש. קפה שולץ (צילום: רותי ברמן)
ליאורה דבורין ונילי פלאש. קפה שולץ (צילום: רותי ברמן)

המשתתפות: ליאורה דבורין, מזכירה רפואית לשעבר, ונילי פלאש, בעבר מורה ובעלת בית ספר פרטי. חברות טובות זה שנים. התדירות: נפגשות בכל יום באותה שעה. על השולחן: שתייה חמה וקרה.

על מה אתן מדברות היום?

נילי: "אין בעלי מקצוע שבאים לביתן של קשישות ויוצאים צדיקים. כאשר בעל מקצוע נוקש על דלת ביתה של קשישה הוא מנצל את תמימותה וחוסר הבנתה. זה קרה לי ארבע פעמים, כאשר בכל פעם תקנו דוד שמש של דייר אחר וחייבו אותי עד אשר בני עלה לגג ואמר שהדוד שלנו בסדר".

ליאורה: "את שולפת מהר מדי את פנקס הצ'קים".

ליאורה דבורין ונילי פלאש. קפה שולץ (צילום: רותי ברמן)
ליאורה דבורין ונילי פלאש. קפה שולץ (צילום: רותי ברמן)

נילי: "אני מציעה לעיריית נתניה לפרסם בקרב אוכלוסיית הקשישים והבודדים רשימה של בעלי מקצוע צדיקים".

ליאורה: "נילי הגיעה הבוקר זועפת וכועסת. היא מרגישה שניצלו אותה ולא יכולה להבין איך מנצלים נשים ואנשים שחיים על קצבה. כאשר בעל מקצוע נכנס לדירה ורואה שהיא מסודרת הוא חושב שאפשר לחלוב את בעליה".

איך אתן מרגישות כשדוקרים ברחובות את בני כל הגילים?

ליאורה: "רע מאוד. עכשיו אני דואגת יותר. הנכד שלי שנולד במיאמי, פלורידה, הגיע ארצה להתגייס. זה דבר גדול בימים מטורפים אלה. הוא חייל בודד, הולך לאולפן לחודשיים, וכסבתא זה מאוד קשה לי. אחיו יבוא בעקבותיו להתגייס בשנה הבאה. עכשיו גם כשהוא יוצא לים לשעה קלה אני דואגת ולא מפסיקה לטלפן אליו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות