fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים לעיריית נתניה: מגנו את הילדים שלנו

הורים ל-250 ילדי הגנים במתחם נריה, הפארק והשיזף בקריית השרון מאיימים כי לא יפתחו את שנת הלימודים מאחר שמסביב למתחם שבנייתו טרם הסתיימה מוצבות שתי אנטנות סלולריות
לא ליד גני ילדים. אנטנה (צילום: חיים טובול)
לא ליד גני ילדים. אנטנה (צילום: חיים טובול)

ההורים דורשים מהעירייה לתת פתרון וטוענים כי בכפר סבא, בה היה מקרה דומה, הציבה העירייה יריעות להגנה מפני הקרינה.

נטלי פאר חי, אמא ליהלי בן 3.5: "ביקשנו מהעירייה שימגנו את הגנים כי מן הסתם אף אחד לא יסכים שהילדים שלו ישהו תחת קרינה אפילו לא מזערית במשך 50 שעות בשבוע, ונענינו בשלילה. הבאנו מודד קרינה מטעמנו ושוחחנו עם מומחים בתחום שטוענים שילדים לא צריכים להיחשף לקרינה של יותר מ-0.2, כאשר הקרינה בגנים עומדת על 0.5 ובמידה שיהיו בעיות בחברת הסלולר הקרינה אף עלולה לעלות".

גם שיר מויאל לחוצה: "זה ממש נוראי ומלחיץ לחשוב שהילדים שלנו יצטרכו להיות בגן תחת אנטנות סלולאריות. אין מצב שנתחיל את השנה ללא פתרון משמעותי. אני לא מבינה איך התחילו לבנות גנים בידיעה שהם מתחת לאנטנות? העובדה שקיים פתרון זמין וזול שיכול לפתור את כל החששות והנזקים והעירייה מסרבת לשתף פעולה – מקוממת. העירייה דאגה להרים שני מתחמים בפחות משלושה חודשים ומחובתה לעמוד מאחורי ההחלטות שלה ולספק את המיגון המתאים לבריאות ילדינו. לנו כנראה לא תהיה ברירה אלא להשבית את הלימודים".

לא ליד גני ילדים. אנטנה (צילום: חיים טובול)
לא ליד גני ילדים. אנטנה (צילום: חיים טובול)

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה מבצעת בדיקות שוטפות של הקרינה בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה והפיקוח. כל הבדיקות נמצאו תקינות עם רמות קרינה נמוכות מהתקן הנדרש. אנו מבינים את חששות ההורים ולכן פועלים בשקיפות ועושים כל שניתן על מנת להרגיע. התוצאות הנמוכות מעידות על רמת הבטיחות בגני הילדים. עם איכלוס המבנה ייערכו בדיקות נוספות. ביטחון ילדינו הוא בראש סדרי העדיפויות ולכן בכוונתנו ליזום פגישה עם ההורים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות