fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דראפיץ: "רוצים לסיים את העונה ביכולת שהצגנו במחצית השנייה"

קוגבנייה (צילום: דאבל פס)

מכבי נתניה אמנם פספסה הזדמנות גדולה לפתוח לגמרי את המאבק על הכרטיס לאירופה, כאשר נותרה במרחק של שבע נקודות מהפועל חיפה, מולה סיימה בתיקו 1:1 באצטדיון סמי עופר, אבל בעיר היהלומים בהחלט מרוצים מהשיפור במשחק הקבוצה בין המחציות.

נתניה הייתה חלשה במחצית הראשונה ואף פיגרה 0:1, אבל במהלך המחצית ביצעו שני מאמני נתניה, סלובודאן דראפיץ ושי ברדה, חילוף כאשר הכניסו את דידייה קוגבנייה והאחרון כבש כבר אחרי שתי דקות את שער השיוויון. דראפיץ אמר על קוגבנייה בסיום: "כשהוא נכנס למשחק נראינו הרבה יותר טוב, זה היה חילוף מוצלח". בקבוצה הודו לאחר המשחק כי משחק הלחץ כלל לא עבד במחצית הראשונה, כאשר שוב הם התקשו מול החבורה של ניר קלינגר, אבל בחרו להתעודד מהיכולת במחצית השנייה.

דראפיץ: "אנחנו רוצים לסיים את העונה ביכולת שהצגנו במחצית השנייה. לא קל להחזיק את הקבוצה בפלייאוף העליון כשאין מטרות ספציפיות. ניסינו לעשות הכל כדי להתקדם אל הפועל חיפה מבחינת הנקודות. פרגנו לנו כל העונה ואנשים התלהבו מהכדורגל שלנו, חשו לנו לא לאכזב אותם. זו קבוצה חדשה וצעירה, יש הרבה עליות וירידות, אנחנו צריכים לשמור על יציבות".

קוגבנייה (צילום: דאבל פס)
קוגבנייה (צילום: דאבל פס)

הבלם דודי תירם נשמע אחרת ודיבר בעיקר על הניצחון הגדול של הקבוצה על מכבי תל אביב בשבוע שעבר: "אחרי ה-1:4 כולם חושבים שנבוא לאימונים ונהיה מאושרים והראש בעננים, מהר מאוד סלובו הוריד אותנו לקרקע. מעיר לנו על ההגנה וכועס עלינו כדי שנהיה טובים יותר. עשינו ניצחון באמת גדול, זה כיף ויש רגעים שצריך ליהנות מהם. 24 שעות נהנינו ומהאימון הראשון סלובו ושי עשו לנו אימונים בקצב גבוה והסבירו לנו שאם אנחנו רוצים לעשות קפיצת מדרגה מקצועית, אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא ולא על הקודם. למה שתיגמר העונה? יש לנו כ"כ הרבה חלומות. אנחנו שחקנים צעירים, רעבים שרוצים להתקדם ולהצליח. גם המאמנים רוצים להתקדם. אני לא רואה סיבה שהעונה שלנו תיגמר. יש לנו פה אחלה של במה, אחלה של משחקים, ברמה גבוהה. יש לנו רק הזדמנות להתקדם ולהשתפר ולהציג את היכולות שלנו". בתגובה לדבריו של תירם, הוסיף דראפיץ' הגאה: "עכשיו אתם מבינים למה אנחנו מצליחים".

בנושא אחר, בשורה טובה הגיעה מכיוון מחלקת הנוער, או יותר נכון ממי שיצא ממנה. לני אהרון, שהושאל באמצע העונה להפועל חדרה והפך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה שנמצאת בדרך לעלייה לליגת העל, קיבל בימים האחרונים הודעה על זימונו לנבחרת הצעירה של מרקו בלבול. אהרון מועמד לחזור לנתניה בעונה הבאה, כשבצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטה אם לשלוח אותו לעונת חישול נוספת או להחזירו על תקן בלם רביעי.

ומה בגזרת הרכש? קשר הפועל עכו גבי קניקובסקי, מסומן כאחד ממטרות הרכש העיקריות של הקיץ וכבר בחודש ינואר ניסו בנתניה לצרפו, אך נתקלו בסירוב ובדרישה כספית של 300 אלף יורו. כעת, ולאחר שרכשה את כרטיס השחקן שלו ממכבי ת"א, הפועל עכו צפויה לדרוש סכום גבוה יותר עבור שירותיו. גם שמעון אבוחצירה מסומן כמטרת רכש, אך כרגע החלוץ זוכה להתעניינויות ממספר קבוצות, ביניהן מכבי פתח תקווה.

בעניין אחר, אוהד מכבי נתניה התלונן בסיום בפניו חבריו על היחס לו זכה מכוחות האבטחה באצטדיון. לטענת אותו אוהד, אשר ישב בתא הכסף באצטדיון, כשהבקיעה קבוצתו את שער השיוויון, החלו מספר אוהדי חיפה להתנפל עליו, תגרה אשר הופרדה ע"י המאבטחים שמיד בסיומה הוציאו דווקא את האוהד הנתנייתי מהאצטדיון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות