fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דורי חתם, לוי מועמד

ממשיכים בבניית הסגל. שניר דורי, שוער הפועל פתח תקווה בעונה שעברה, חתם במכבי נתניה.
ערן לוי, צילום: ארכיון
ערן לוי, צילום: ארכיון

דורי, בן 25, ייאבק על מקומו מול שוער נוסף שאמור לחתום בשבועות הקרובים. בין המועמדים שוער הפועל באר שבע בעבר אוהד לויטה, ששיחק בעונה האחרונה בליגה הקפריסאית ואמור למסור תשובה סופית עד סוף השבוע. המשא ומתן עם ערן לוי התחדש לאחר שבתחילת השבוע מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן הודיע לו כי הוא אינו בתוכניות שלו לעונה הקרובה.

לוי, שהציג בתחילה דרישות כספיות גבוהות, חזר בו מסירובו לרדת לליגה הלאומית עם נתניה והמשא ומתן נמשך. במועדון אומרים כי לוי עשוי להביא לקבוצה ערך מוסף. מאמן נתניה יוסי מזרחי שוחח עם השחקן שאמור לתת את תשובתו עד תחילת השבוע.

ערן לוי, צילום: ארכיון
ערן לוי, צילום: ארכיון

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של נתניה הוא הקשר שלו מנשה, ששיחק בעונה האחרונה בבני יהודה והיה אמור להמשיך עונה נוספת אך המשא ומתן עימו התפוצץ. בנתניה עוקבים אחרי השחקן ובמידה שיהפוך לשחקן חופשי תוגש לו הצעה רשמית.

עדיין לא ברור עתידו של שחקן נבחרת ישראל עומרי בן הרוש, שהיה בין השחקנים הבולטים בנבחרת הצעירה של ישראל במשחקי אליפות אירופה. הרוש קיבל מספר הצעות ובנתניה מקווים למכור את כרטיס השחקן שלו לכל המרבה במחיר. הכסף מהמכירה אמור לשמש להעמדת תקציב לעונה הבאה. לאחר שהמשא ומתן מול מכבי חיפה לא צלח, הביעה האלופה מכבי תל אביב עניין בשחקן ובקרוב יחל המשא ומתן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות