fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוז פואה לנתניה: נדב גדג' יליד העיר עשה זאת בגדול

גדג', שגדל והתחנך בנתניה, הביא כבוד רב לישראל ובפרט לעירו, אחרי שזכה במקום התשיעי והמכובד באירוויזיון ה-60 שהתקיים במוצ"ש באוסטריה
ברכת הצלחה לנדב גדג' מראש העיריה פיירברג אייכר (צילום רן אליהו )
ברכת הצלחה לנדב גדג' מראש העיריה פיירברג אייכר (צילום רן אליהו )

הוא רק בן 16 וכבר הביא כבוד רב לישראל, ובפרט לעירו נתניה. ישראלים רבים היו מרותקים בסוף השבוע למרקע הטלוויזיה, לראות אם סוף סוף ישראל תצליח, אחרי חמש שנים, להעפיל לגמר האירוויזיון ואולי אפילו, במהלך הגמר הגדול, לקבל דוז פואה ולהעפיל למקומות הראשונים. נדב גדג',תלמיד אורט יד ליבוביץ מנתניה, נציג ישראל לתחרות האירוויזיון ה-60, העפיל עם שירו "Golden Boy" לגמר הגדול שהתקיים במוצאי שבת עם הופעה מצוינת ברוב דעות. לאחר מכן, בגמר הגדול, הוא לא אכזב, ואמנם ישראל לא זכתה באירוויזיון 2015, או הייתה קרוב לזכייה, אבל גדג' הצליח להגיע למקום התשיעי והמכובד ביותר.

עוד ביום חמישי, בערב הגמר השני, הצופים בישראל נאלצו להישאר במתח רב: שמה של ישראל הוכרז אחרון. אבל שירו של גדג' "Golden Boy" סחף את האולם בווינה, הקהל הריע בתשואות וגם התקשורת החמיאה לישראלי הצעיר.

בסך הכול, 20 מדינות עלו לגמר, יחד עם המדינות אשר עולות אוטומטית ובהן אנגליה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה והמדינה המארחת אוסטריה. באירוויזיון עצמו ניצח השיר של המתמודד השוודי, שסחף את הקהל עם אנימציה מופלאה, שיר איכותי וגם מראה מצוין.

ברכת הצלחה לנדב גדג'  מראש העיריה פיירברג אייכר (צילום רן אליהו )
ברכת הצלחה לנדב גדג' מראש העיריה פיירברג אייכר (צילום רן אליהו )

לא בטוח שידעתם את זה, אבל נדב גדג' נולד בצרפת , והוא מתגורר בנתניה מגיל צעיר ולומד באורט יד ליבוביץ'. הוא הופיע יחד עם להקת "צעירי השרון" של העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, ובעידוד מנהלת הלהקה ניגש למבחני "הכוכב הבא".  גם ראש העיר מרים פיירברג – איכר לא נותרה אדישה ובירכה את גדג'.

את השיר "Golden Boy" כתב עבורו דורון מדלי זהו שיר פופ קצבי המתחיל במערב ומסיים עם מזרח מתנגן במיוחד.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות