fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלית שאול נכנסה לתפקיד ראש מועצת עמק חפר: "מזמינה את הציבור לישיבות המליאה"

גלית שאול ורני אידן בחילופי שלטון. צילום ג'רר

ראש המועצה החדשה של עמק חפר, ד"ר גלית שאול, נכנסה לתפקידה השבוע לאחר טקס חילופי שלטון שנערך בבניין המועצה יום לפני כן.  עם ניצחונה בבחירות, ב-30 באוקטובר, החלה שאול בפגישות חפיפה עם ראש המועצה היוצא רני אידן, מנכ"לית המועצה רינת זונשיין, מנהלות ומנהלי האגפים והמחלקות במועצה. שאול הודתה לאידן, על "העברת השלטון באופן מסודר ורציני". אידן, וסגנו וממלא מקומו אלדד שלם, איחלו לשאול הצלחה רבה בתפקידה.

ישיבת המועצה החדשה בראשותה של שאול תערך ב-28 בנובמבר. בישיבה זו יאושר מינויים של שני סגני המועצה החדשים, חיזקי סיבק ויריב יערי. במליאה יכהנו 18 חברות וחברים חדשים, ו-28 הממשיכים לכהונה נוספת.

גלית שאול ורני אידן חילופי שלטון צילום גרר לפונד
גלית שאול ורני אידן חילופי שלטון צילום גרר לפונד

לוועדים המקומיים התקיימו בחירות ב-10 ישובים בעמק חפר, בעוד בשאר הישובים גובשה רשימה מוסכמת או הוגשה רק רשימה אחת, והיא זו שתכהן כוועד המקומי של היישוב. בימים אלו מתקיימות ישיבות ועד מקומי ראשונות בכל היישובים בהשתתפות נציגי המועצה. בישיבות אלה ייבחרו יו"ר הוועד המקומי והגזבר.

שאול שלחה אגרת ברכה לחברות וחברי הוועדים המקומיים על כניסתם לתפקיד, "אני רואה בכם שותפים מרכזיים בתהליכים ובפעולות שתוביל לקידום היישובים והעמק כולו". בכוונתה של שאול להתחיל לקיים במהירות ישיבות מטה עם כל ההנהגות היישוביות. שאול מתכוונת לפעול מיומה הראשון תוך הקפדה על: שקיפות, שירותיות ושיתוף הציבור. כך למשל, היא מזמינה את הציבור הרחב בעמק חפר להגיע אל ישיבות המליאה. לצד זאת, ישיבת המליאה הראשונה תשודר בפייסבוק או באתר האינטרנט של המועצה.

כמו כן, במסגרת מדיניות "דלת פתוחה עם ראש המועצה", שאול תיפגש במשרדה בכל יום רביעי, בשעות 16:00-19:00, עם תושבות ותושבים. בנוסף, יומנה של ראש המועצה יפורסם באתר המועצה.

שאול: "במהלך מערכת הבחירות שמעתי וראיתי תושבות ותושבי עמק חפר הרוצים להיות מעורבים. חשוב לי מאוד להיות זמינה להם כבר מהרגע הראשון, להקשיב לצרכים השונים ולשתף אותם בתהליכים ובעשייה. אני נכנסת לתפקידי חדורת שליחות במטרה להוביל, לפתח ולקחת את העמק הנפלא שלנו צעד קדימה – אל המקום בו הוא צריך להיות בכל התחומים מבחינת הישגים, מצוינות וחדשנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות