fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבת: הפועל חיפה מגיעה לנתניה

על חשבון תירם. ברנקו ורגוץ (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

במשך השבוע התכוננו במכבי נתניה למשחק העונה בשבת מול הפועל חיפה באצטדיון נתניה.

נכון להיום (חמישי) הבטיחו את הגעתם 4500 אוהדי נתניה, כולל מנויים. לקראת המשחק, קיבלו בנתניה חדשות טובות: הקפטן ערן לוי, שנעדר משני המשחקים האחרונים בשל כאבים בברכו ובגבו, וברנקו ורגוץ', שסבל מכאבים בקרסולו ולא שיחק מול בני סכנין – חזרו להתאמן ויהיו כשירים למשחק. המשמעות: חזרתם להרכב הראשון – הבלם הקרואטי אמור לבוא על חשבון דודי תירם, ולא ברור מי יפנה את מקומו בהתקפה לקפטן הקבוצה.

על חשבון תירם. ברנקו ורגוץ (צילום ארכיון: מכבי נתניה)
על חשבון תירם. ברנקו ורגוץ (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

במכבי נתניה התאכזבו מהתיקו המאופס מול בני סכנין בשבוע שעבר. שלא כהרגלה, נתניה לא הכתיבה את הקצב ברוב שלבי המשחק, זאת לאחר ההרחקה של השוער דני עמוס בדקה ה-35 שגררה חיסרון מספרי אצל היהלומים. לאחר מחצית ראשונה חלשה בעכו, סכנין לחצה את נתניה והוציאה לדרך משחק מלא החמצות, משני צדי המגרש, אך בסיום לוח התוצאות הראה 0:0. הקבוצה של דראפיץ' ושי ברדה, שהגיעה למצבי כיבוש מסוכנים בדקות הסיום והייתה יכולה אף לנצח אלמלא קהות בחלק הקדמי, התנחמה בנקודה בעיקר בגלל הכרטיס האדום שמנע מהמשחק להתפתח כמו שצמד המאמנים תכנן. "היינו יכולים להכריע את המשחק בסוף, היו לנו כמה מצבים שהיינו חייבים להבקיע", אמר שחקן במכבי נתניה. "הרגשות מעורבים כי אנחנו שמחים שלא הפסדנו, אנחנו לא חזירים, אבל זה גם פספוס. מאוכזבים שלא הצלחנו לנצח בדקות האחרונות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות