fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בעוד שנתיים לא נוכל להשיג באזור השרון בתים צמודי קרקע"

כך מסביר שייקה נפתחא סמנכ"ל בחברת אפי קפיטל שמכרה 26 מגרשים בפרויקט אחוזת השרון. כל מגרש נמכר ב- 1.4 מיליון שקלים
פרויקט אחוזת השרון
פרויקט אחוזת השרון (צילום: יח"צ)

חברת אפי קפיטל סיימה את שיווק פרויקט אחוזת השרון בשכונת קריית השרון בנתניה. הפרויקט כולל 26 מגרשים, עליהם ניתן לבנות קוטג'ים דו-קומתיים. שטח כל מגרש הוא 300 מ"ר, והשטח הבנוי הוא 150 מ"ר. המגרשים נמכרו במחיר של 1.4 מיליון שקלים בממוצע כולל עלויות פיתוח. על המגרשים ייבנו הרוכשים קוטג'ים בבנייה עצמית, הכוללים 150 מ"ר בשני מפלסים וקומת מרתף. עלותו של בית מושלם כולל בנייה הינה 2.8 מיליון שקלים. בימים אלה החל אכלוס הפרויקט.

לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל: "בעוד שנתיים כבר לא נוכל להשיג בכל אזור השרון בתים צמודי קרקע. בית עם גינה במחיר 2.8 מיליון שקלים ייחשב להיסטוריה. אין היום כמעט קרקעות לבנייה של בתים צמודי קרקע, הממשלה לא מוציאה כאלו קרקעות, וכאשר מוציאה הן נמצאות בצפון הרחוק, ולא במרכז הארץ ובאזור השרון. במציאות הנדל"נית שבה אנו חיים, החלום הישראלי לבית עם גינה פשוט הולך ונעלם".

חברת אפי קפיטל הינה חברת יזמות ונדל"ן, העוסקת בייזום פרויקטים למגורים ולמסחר במקומות שונים בארץ, בעיקר באזור השרון. החברה מקימה ביחד עם חברת עמרם אברהם את פרויקט AQUA (אקווה) – 630 יח"ד בשכונת עין הים במערב חדרה. לאחרונה רכשה החברה קרקע לבניית 296 יח"ד באור עקיבא. החברה גם משווקת מגרשים באזור התעשייה החדש של חדרה.

פרויקט אחוזת השרון
פרויקט אחוזת השרון (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות