fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחזרה לליגה של הגדולים

1000 אוהדים נלהבים הגיעו השבוע לאימון הראשון של מכבי נתניה בליגת העל ודאגו להרעיף הרבה חום ואהבה. עכשיו השחקנים צריכים להחזיר להם על המגרש. הקפטן ערן לוי: "ליגה לאומית היא לא ליגת העל ובטח לא יהיה פשוט, אבל אנחנו עושים הכנה טובה כדי לתת את המקסימום"
קהל הקבוצה שהגיע לאימון (צילום: רולנדי ברנשטיין)
קהל הקבוצה שהגיע לאימון (צילום: רולנדי ברנשטיין)

מכבי נתניה קיימה בתחילת השבוע את אימון הבכורה לעיני כ-1000 אוהדים נלהבים שהגיעו למתחם האימונים. באימון הראשון השתתפו 22 שחקנים, בהם ההחתמות החדשות: עומרי קנדה, עמית בן שושן, אנס דאבור, שמעון הרוש הזרים הברזילאי דודו סיארנסה והרומני גיאורגי גבריאל ניקו. כ-20 דקות בלבד לקח לאוהדים להיכנס למתחם כר הדשא, להרים את השחקנים על הכתפיים ולהצטלם עימם.

מאמן הקבוצה יוסי מזרחי התייחס לפתיחת האימונים: "אנחנו צריכים להתחיל לעבוד בצורה רצינית. אחרי מחנה האימונים אוכל להגיד איזו קבוצה יש לנו ומהן הציפיות לעונה הבאה. קבוצה שעולה ליגה צריכה להשתלב בליגה של הגדולים, ולכן נעבוד בצורה רצינית ונדע מהן המטרות. אם הייתי חושב שהשחקנים הזרים שהבאתי לא טובים, לא הייתי מביא אותם. מאחר שהישראלים הבכירים עולים המון כסף, החלטתי להביא זרים מנוסים שעשו משהו בקריירה. אחרי שיתאקלמו בכדורגל הישראלי, אני מאמין שהם יראו מה שהם יודעים. הבאנו שחקנים ישראלים טובים שהייתה להם עונה קצת פחות טובה, אבל אני מאוד מאמין בהם ומאמין ביכולת שלי להחזיר אותם לדרך המלך".

קהל הקבוצה שהגיע לאימון (צילום: רולנדי ברנשטיין)
קהל הקבוצה שהגיע לאימון (צילום: רולנדי ברנשטיין)

קפטן הקבוצה ערן לוי: "ליגה לאומית היא לא ליגת העל ובטח לא יהיה פשוט, אבל אנחנו עושים הכנה טובה כדי לתת את המקסימום. אין ספק שיהיה פה משהו אחר בליגת העל, ואנחנו לא מכוונים למשהו מיוחד. יש לנו שחקנים חדשים וטובים, ישראלים וזרים, שעשו דברים טובים בכדורגל, צריך להתחבר ולחבר את חדר ההלבשה שלנו ומי שיעזור לי בצד הזה הכי טוב הוא עידן שריקי שעשה משהו בכדורגל".

הקשר דודו סיארנסה: "אני מאושר להיות פה. האוהדים העלו לי חיוך על הפנים ואני מקווה להחזיר להם על המגרש. מה שאני יודע אתם תראו ממני על המגרש, אני לא רוצה לדבר על הרמה שלי. אני לא חושב שהגעתי למועדון קטן, הגעתי למועדון גדול".

הבעלים של המועדון, אלי שגב, התייחס לפתיחת העונה: "אני שמח לראות את הסגל הרחב ומאמין שעוד יצטרפו לסגל הזה לפחות עוד שני שחקנים. אנחנו פותחים היום את העונה החדשה, בהנהגת הבעלים החדשים, בליגה העליונה. זו גאווה מאוד גדולה למועדון הזה להצטרף חזרה למועדון הגדולות של הכדורגל הישראלי. נצרף שחקנים נוספים, בוודאות בלם וחלוץ אשר יצטרפו תוך או לפני מחנה האימונים. אחר כך נגיע לסגל שרצינו והשאר תלוי בשחקנים".

ארבעה שחקנים מקבוצת הנוער של מכבי נתניה וחמישה שחקני בית שנמצאים כבר בסגל הקבוצה הבוגרת, ובסך הכל תשעה שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של מכבי נתניה, פתחו את האימונים ביום ראשון עם הבוגרים. הצעירים הם הקשר אביב אברהם, החלוץ נור ביסאן, השוער דין גל, והמגן עאמר מסראווה שהצטרפו לוותיקים איתי מנצור, לירן שריקי, ירין חסאן, ויקי כחלון ועידו לוי.

אמנם מדובר רק באימון הפתיחה וייתכנו עוד שינויים, אך ללא ספק מדובר בתעודת כבוד למועדון ולמחלקת הנוער שלו. מזרחי התייחס לנושא השחקנים הצעירים: "הבאנו שחקני רכש מנוסים מאוד והמטרה החשובה היא לשלב איתם צעירים שגדלו במועדון". שגב אמר: "אני מתומכי השחקנים הצעירים בקבוצת הבוגרים ונדאג לשלב צעירים בסגל קבוצת הבוגרים שלנו".

לפני תחילת האימון התקיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפות נותני החסות, קבוצת הרכב ביי אנד דרייב שחתמה על הסכם אימוץ לשלוש העונות הקרובות. שגב: "אני שמח על שיתוף הפעולה בין מכבי נתניה לקבוצת הרכב הגדולה, זהו שיתוף פעולה ששני הגופים ירוויחו ממנו. אני שמח שקבוצת הרכב מזדהה עם ערכי המועדון. כיף לראות שכולם ינהגו על אותו רכב סעו בזהירות".

מנכ"ל ביי אנד דרייב, יגאל הלס: "קבוצת ביי אנד דרייב שמחה וגאה לאמץ את מועדון הכדורגל מכבי נתניה. בחרנו לאמץ את מכבי נתניה לא רק בגלל מסורת הכדורגל המפוארת שלה אלא בגלל שקודם כל המועדון הזה הוא בית מלא בנשמה".

ראשי המועדון עם ראשי buy and drive (צילום: רולנדי ברנשטיין)
ראשי המועדון עם ראשי buy and drive (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות