fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארנונה לשנת 2014: לא עולים – יורדים

ראש עיריית נתניה תמליץ בפני מועצת העיר להפחית את תעריף ארנונה למגורים באזור 1 באחוז אחד. העירייה: "עלות הפחתת הארנונה למגורים באזור 1 נאמדת ביותר מ-2.5 מליון שקלים".
עופר אורנשטין (צילום: קובי לחמיש)
עופר אורנשטין (צילום: קובי לחמיש)
עופר אורנשטין (צילום: קובי לחמיש)
עופר אורנשטין (צילום: קובי לחמיש)

הנהלת העיר הגישה בשבוע שעבר את צו הארנונה לשנת 2014 ובו תוספת הצמדת החובה המחויבת בחוק על פי משרד הפנים ומחייבת את כל הרשויות המקומיות.

עיריית נתניה אינה מעלה את תעריפי הארנונה למגורים כפי עושה את זה יותר מ-15 שנה, בהתאם למדיניותה המוצהרת של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר, במטרה להביא לירידה בתעריפים. ראש העירייה תמליץ בפני מועצת העיר להפחית את תעריך ארנונה למגורים באזור 1 באחוז אחד.

במקביל, תעלה את הארנונה ב-3.5 אחוזים של הצמדת המדד שמחייב משרד הפנים.

מעיריית נתניה נמסר: "משמעות הפחתת הארנונה למגורים באזור 1 נאמדת ביותר מ-2.5 מיליון שקלים. כמו כן, הפחתת הארנונה לעסקים קטנים בסיווג משרדים, שירותים ומסחר שגודלם עד 1,000 מ"ר בכל רחבי העיר. כל ההצעות של ראש העירייה כפופים לאישור מועצת העיר ולאחר מכן אישורי שר הפנים ושר האוצר".

חבר מועצת העיר מסיעת למען נתניה, עופר בורנשטיין: "צו הארנונה 2014 מראה צעדים ראשונים בכיוון הנכון של הורדת הארנונה לתושבים ולעסקים קטנים ואנו מברכים על כך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות