fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה יופי…

במהלך השנה ליקטנו עבורכם נערות מצודדות שעשו לנו נעים בעין ובעיקר בלב. אז איפה הן היום?

 

קורל גולן

מה שהייתי: בת 18, עמדה להתגייס לצה"ל ובשעות הפנאי דיגמנה להנאתה וגם לפרנסתה. "אני חולמת לעסוק או בדוגמנות או בתחום הבידור".

ומה שאהיה: קורל היא מפקדת טירונים במשטרה הצבאית ואוהבת כל רגע על מדים. "אני מקווה להמשיך לקצונה, וכשאשחרר אני רוצה לעסוק בעיצוב פנים ובדוגמנות".

קורל גולן (צילום: אבי מדר, איפור: נועה גביש גרינבאום, בגד ים: ונסה ברנס)
קורל גולן (צילום: אבי מדר, איפור: נועה גביש גרינבאום, בגד ים: ונסה ברנס)

 

מיטל גלילה

מה שהייתי: בת 20, שירתה כמש"קית שלישות בוינגייט, השתחררה ועבדה כדי לחסוך לטיול הגדול לדרום אמריקה ובין איסוף שקל לשקל גם השתעשעה בצילומי דוגמנות. "אם אצליח, אולי גם אעסוק בזה".

ומה שאהיה: "אחרי שעבדתי שנה כמנהלת משרד בחברת הייטק, אני נמצאת בבוסטון שבארה"ב ומוכרת בעגלות כריות חימום. סיימתי לחסוך לטיול לדרום אמריקה ואני מתחילה לחסוך ללימודי פסיכולוגיה".

מיטל גלילה (צילום: אבי מדר)
מיטל גלילה (צילום: אבי מדר)

 

חן אברג'יל

מה שהייתי: בת 20, שירתה בסדיר ובין לבין נידבה את פניה היפות לצילומי איפור אצל חברתה המאפרת הדר גדניאן. "אני אוהבת לקרוא ולרקוד ובערבים אני עובדת כברמנית בבר אקטיבי באירועים".

ומה שאהיה: המדים התעופפו לטובת בגדים אזרחיים ומדי יום היא מתייצבת לעבודה בחנות סמארטפון בקניון עיר ימים. "באוקטובר מתחילה ללמוד משפטים וממשל בבין תחומי".

חן אברג'יל (צילום: אבי מדר, איפור: הדר גדניאן)
חן אברג'יל (צילום: אבי מדר, איפור: הדר גדניאן)

 

אודליה רדא

מה שהייתי: בת 21, שירתה בחיל חימוש ואחרי השחרור עבדה  בחנות טו טאן בקניון השרון ועדיין לא החליטה מה היא רוצה ללמוד. "בינתיים אני נהנית מאוד לעסוק בדוגמנות. רק עכשיו סיימתי חוזה עבודה בחברת TLV מודלס".

ומה שאהיה: עמדה מתחת לחופה עם אדם סאסי, עבדה בעיצוב שיער ועכשיו מצפה ללידת בתם הבכורה. "הדוגמנות הייתה חוויית נעורים".

אודליה רדא (צילום: אבי מדר)
אודליה רדא (צילום: אבי מדר)

 

נעמי אטל

מה שהייתי: בת 18, התאמנה במועדון לאמנות לחימה של אמיר בוארון ברחוב שטמפר בנתניה, עם התמחות בג'יו ג'יטצו ברזילאי, ועמדה להתגייס לצה"ל בלי לדעת לאן.

ומה שאהיה: משרתת במשטרה צבאית חוקרת, השתתפה בסדרת הדוקו "פושרס" בערוץ בידור ישראלי ובקרוב תפשוט מדים. אמנות הלחימה כבר לא בסביבתה. "הפסקתי להתאמן ואני רוצה להמשיך לעסוק בדוגמנות".

 

נעמי אטל (צילום: אבי מדר)
נעמי אטל (צילום: אבי מדר)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות