fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהד בוזגלו התפטר ממכבי נתניה ותקף: "מי שמחפש בובה שלא התעסק איתי"

פחות משבוע לפתיחת הליגה וסוער במכבי נתניה בחופים. המאמן אוהד בוזגלו התפטר מהקבוצה לאחר שזעם על התנהלות ראשי הקבוצה
אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)
אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)

סערה גדולה בקבוצת החופים של מכבי נתניה רגע לפני פתיחת העונה.

המאמן אוהד בוזגלו הודיע על התפטרותו המיידית מהקבוצה. בוזגלו שמונה לפני שבועיים כמחליפו של לירון פרטוק החליט לעזוב לאור המחלוקת עם ראשי המועדון ואף העביר ביקורת חריפה כנגד ראשי המועדון. בוזגלו פרסם פוסט חריף בעמוד הפייסבוק וכתב: "החלטתי לעזוב את מכבי נתניה בכדורגל חופים עוד לפני פתיחת הליגה. שערוריה וביזיון של התנהלות. מחתימים מאמן ורוצים לקבוע בשבילו לא בבית ספרי! מי שמחפש בובה לא ממנה את אוהד בוזגלו. "תהיה מאמן ותשתוק" טעים בכתובת. לא כסף ולא ג'וב יזיזו אותי מהיושר המקצועי שלי!". המחלוקת בין הצדדים למעשה התחילה כבר בשבוע שעבר. מיד עם הגעתו לקבוצה החליט בוזגלו לבצע מספר שינויים מקצועיים וביניהם להביא לקבוצה את הבלם אסף חקאק ולבצע שינוי בגזרת השוערים. בוזגלו הודיע לבעלים דודו מכלוף על כוונותיו אבל האחרון ניסה להוריד את המאמן מביצוע השינויים.

אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)
אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)

בתחילה השניים התעמתו ולבסוף מכלוף הסכים לבצע את השינוי וזה לשחרר את הבלם אלעד שיק ובמקומו להחתים את אסף חקאק. שיא המחלוקת הגיעה בעמדת השוער כאשר בוזגלו החליט להחתים את עמית שמש במקומו של חן ברקוביץ. לאחר מספר ימים בהן לטענת בוזגלו מכלוף לא ענה לטלפונים אז התבצעה השיחה בה אישר הבעלים לשחרר את ברקוביץ. יומיים לאחר מכן צלצל מכלוף לבוזגלו ואמר לו: "אני לא מרגיש נוח עם השינוי בעמדת השוער ונצטרך להחזיר את ברקוביץ לקבוצה".

בוזגלו זעם על כך שלכאורה ישנה התערבות מקצועית בעבודתו ואמר לבעלים: "אני כבר עשיתי את השינוי כי אני מרגיש נכון לעשות זאת. אני מאמן הקבוצה ורוצה לקבל את ההחלטות המקצועיות שלי כדי שהקבוצה תצליח. אם תרצה שאשאר בקבוצה, תצטרך להיות איתי בהחלטה הזאת". מכלוף מצדו ביקש מספר ימים לחשוב על הנושא ואתמול בלילה ערך שיחה נוספת בה הודיע כי לאחר שיחות עם נציגים כאלה ואחרים דורש להשאיר את ברקוביץ בקבוצה. בוזגלו מצדו זעם והודיע על עזיבה מיידית.  מכלוף אמר בתגובה: "בוזגלו מאמן מצוין שבא עם האמת שלו כדי להצליח להחליף את עמדת השוער. מצד שני מכבי נתניה זה מרקם אנושי שהולך ביחד וככה זכינו באליפות בעונה שעברה. אני חושב שהרבה אנשים מחכים כל השנה לתחרות הזאת ולהגיד שבועיים לפני פתיחת הליגה שיחפשו קבוצה אחרת אז לי זה לא התאים בפן האישי. התייעצתי גם עם מספר אנשי מקצוע שאמרו לי לא לבצע יותר מדי שינויים. אוהד כנראה רגיל לכדורגל דשא שם המאמן קובע יותר ואצלנו זה כדורגל חופים ואנחנו באים ליהנות. לא ראינו חלק מהמהלכים עין בעין והוא לא רצה להתפשר. אני לא הייתי מבטא כמוהו והשיחה בינינו הייתה שיחה מכובדת אבל כעת הוא מדבר אחרת. אני לא מחפש לריב עם אף אחד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות