fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מלכות השערים היא הבונוס"

מאז פתיחת העונה כבש חלוץ טוברוק לידור חדד חמישה שערים והרגל עוד נטויה. בראיון ל"חדשות נתניה" הוא מספר מה זה לגדול בטוברוק ומסמן מטרות לעתיד
תודה לכולם. לידור חדד (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)
תודה לכולם. לידור חדד (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)

ללידור חדד, חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק, יש הרבה סיבות לחייך לאחרונה, יותר נכון – חמש סיבות. חמשת השערים שכבש מתחילת העונה בשישה משחקים, מציבים אותו זמנית בראש טבלת מלכות השערים בליגה ושומרים את קבוצתו בצמרת הגבוהה של הטבלה.

חדד, בן 18 וחצי, תושב אבן יהודה, החל את דרכו בטוברוק בגיל 6 ועבר בכל קבוצות המועדון. בעונה שעברה סבל מלא מעט פציעות וכבש תשעה שערים לאורך כל העונה. העונה הנוכחית היא אופרה אחרת. למעט המחזור הראשון, חדד כבש במשך ארבעה מחזורים ברצף, כולל צמד מול בני יהודה.

פתחת את העונה בקצב גבוה.

"בפגרה עבדתי קשה מאוד, גם באימוני כושר וגם בשיפור של אלמנטים ספציפיים במשחק כגון מיקום וסיומת. עבדתי עם המאמן המנטלי של המועדון, יגאל הלל, שנותן לי הרבה ביטחון בתקופה האחרונה ומאפשר לי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי במגרש. אני מרגיש תמיכה ואמונה רבה מהצוות המקצועי ואני שמח שיש לזה תוצאות מהירות".

תודה לכולם. לידור חדד (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)
תודה לכולם. לידור חדד (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)

איך העבודה עם מאמן החלוצים פיני בלילי?

"לעבוד לצד חלוץ עבר בקנה מידה של פיני זה כבוד גדול, אני לומד ממנו משהו חדש כל אימון. הכלים החדשים שאני מקבל ממנו עוזרים לי מאוד במשחקים".

מהן השאיפות שלך להמשך העונה?

"להוביל את הקבוצה לצמרת הגבוהה ולהצלחות גם במסגרת הליגה וגם במסגרת הגביע, להמשיך להבקיע ולעזור לקבוצה שלי לנצח. זכייה במלכות השערים יכולה להיות בונוס יפה".

ומה לגבי העתיד?

"אני חיי בהווה ולא בעתיד ומתרכז בהצלחה של המועדון והקבוצה. אני נמצא בחממה מעולה לכישרונות שהוכיחה את עצמה בעבר ונותנת את הכלים הטובים ביותר לשחקן להתפתח, על המגרש ומחוצה לו".

בשנה שעברה נבחנת והתאמנת בוייסבאדן בליגה הראשונה בגרמניה לנוער. איך הייתה החוויה?

"למדתי המון מהתקופה הקצרה שם. התשתיות בגרמניה מדהימות וההיכרות עם השחקנים הגרמנים תרמה לי רבות. אני מקווה שגם בעתיד אזכה לחוות את החוויה האירופית".

מהו טוברוק עבורך?

"טוברוק זה בית. מגיל 6 אני במועדון ויש סיכוי טוב שביליתי על הדשא בטוברוק יותר מאשר בבית שלי. הצוות המקצועי והחברים במגרש הם כמו משפחה. אני רוצה להודות לאריק איזיקוביץ ולשלמה שרף ולכל מי שאימן אותי על התמיכה והחיבוק החם לאורך כל השנים, ואני שמח שאני יכול להחזיר להם עכשיו על המגרש".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות