fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי עמק חפר הפגינו בכנס קלינטק

ביום חמישי יקיים ראש מועצת עמק חפר, רני אידן, ישיבת חירום עם ראשי רשויות נוספים כגון מגידו, חוף הכרמל, עוספייה ודליית אל כרמל על מנת לתאם את המשך הצעדים נגד ההחלטות שהתקבלו
הפגנה בכנס קלינטק (צילום: אורן אהרוני)

במהלך יום עיון בנושא גז טבעי שהתקיים היום (שלישי) בכנס קלינטק בגני התערוכה הונפו שלטים כנגד הכוונה להקים מפעל לטיפול בגז בעמק חפר, ונגד מקבלי ההחלטות שמסכנים את בטחון התושבים על חשבון תעשיית הגז והרווחים של היזמים. בין השלטים שהונפו נרשם: "ההיסטוריה לא תסלח", "לא משחקים באש", "טייקונים יקרים, את מפעלי הגז תבנו מול הבית שלכם". במחאה השתתפו גם תושבי אזור בת שלמה בחוף הכרמל המתגוררים בסמוך לאתר הגז חגית.

הפגנה בכנס קלינטק (צילום: חגי שילה)

מוקדם יותר השבוע קיימו תושבי עמק חפר הפגנה של עשרות תושבים בכביש 581 בכניסה לכפר חוגלה שבסמוך למקום שבו מתוכננים לקום מפעלי הגז. מועצת עמק חפר ומטה המאבק חוששים כי המפעלים מוקמים בחופזה מבלי לבדוק לעומק את ההשלכות הבטיחותיות, הבריאותיות והסביבתיות.

ביום חמישי יקיים ראש מועצת עמק חפר, רני אידן, ישיבת חירום עם ראשי רשויות נוספים כגון מגידו, חוף הכרמל, עוספייה ודליית אל כרמל על מנת לתאם את המשך הצעדים נגד ההחלטות שהתקבלו.

רני אידן, ראש מועצת עמק חפר: "המאבק שלנו הוא לא רק מאבק של עמק חפר אלא של כל תושבי המדינה, בפרוייקט גדול כמו הטיפול בגז הטבעי, מתקבלות החלטות ללא בדיקה מדוקדקת, חלק מהנתונים שאנו מבקשים, מסתירים מאיתנו. אלו דברים שאנו לא נסבול ונמשיך להיאבק כנגד ההחלטה להקים את המפעלים האלה".

יוני ארי, ראש מטה המאבק של התושבים: "נמשיך להפגין בכל הזדמנות נגד הכוונה להפוך את עמק חפר לאזור שלא ניתן לחיות בו. נהיה בכל מקום ונצעק נגד הכוונה לסכן את חיינו. הטיפול המלא בים הוא אפשרי ואין סיבה לסכן את חיינו."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות