fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד רוצחי יצחק אלגבלי

עמאר אבו דקה והאדי מוסא מטול כרם, נאשמים ברצח יצחק אלגבלי חבר מושב אביחיל באוקטובר 2012. לפני יותר משנתיים נרצחה חברת המושב בביתה ועד היום לא נמצא קצה חוט לאירוע
איציק אלגבי ז"ל
איציק אלגבי ז"ל ( באדיבות מזכירות מושב אביחיל)
חשוד ברצח יצחק אלגבי באביחיל
חשוד ברצח יצחק אלגבי באביחיל (צילום: שלומי גבאי)

 

איציק אלגבי ז"ל
איציק אלגבי ז"ל ( באדיבות מזכירות מושב אביחיל)

היום (שני) הוגש כתב אישום נגד רוצחי יצחק אלגבלי, ממושב אביחיל.  הרצח פוענח לפני כשבוע לאחר עשרה חודשי חקירה.  ארבעה חשודים נעצרו, צוות חקירה מיוחד של מרחב שרון בפיקודו של סנ"צ בועז בלט, בסיוע מידע של שירות הביטחון פיענח את הרצח באופן מורכב וייחודי וחשף את המעורבים.

אלגבי, 61 מאביחיל אכל ארוחת ערב עם בני משפחתו במהלכה יצא ליחידת הדיור בה מתגוררת ביתו כדי להביא כיכר לחם. כשנכנס לדירה הפתיע כנופיות פורצים פלשתינים, חסם את דרכם ואלה דקרו אותו באמצעות מברג ארוך בחזה והכו אותו בראשו. משהתמהמה לשוב יצאה ביתו לחפשו ומצאה אותו מתבוסס למוות בדמו.

האדי מוסא
האדי מוסא עם עורך דינו נחמן בטיטו (מימין) ועו"ד זנאתי (משמאל) (צילום: שלומי גבאי)

כשנכנס מפקד המחוז ניצב ברונו שטיין לפני כחודשיים לתפקידו ביקש מסגל הפיקוד לתת עדיפות עליונה לפענוח הרצח האכזרי וציין בפני המפקדים: "כי זו חובה ערכית מן המעלה הראשונה לחשוף האחראים למעשה, למצות עמם את הדין ולהכניסם מאחורי סורג ובריח". עוד ציין ניצב שטיין: "אירועים מן הסוג הזה ואירועים נוספים שהוצגו בפני צריכים להדיר שינה מעינו של כל שוטר ואין להוריד אותם בשום שלב מרף העדיפות הגבוה ביותר".  מאז האירוע עושים שוטרי מחוז מרכז פעילות יזומה ושיטתית ביחד עם שדות וניתן לראות שקיימת ירידה של 32 אחוזים בהתפרצויות לדירה.

מדובר ברצח שני בשנתיים האחרונות במושב. לפני יותר משנתיים נרצחה חברת המושב בביתה ועד היום לא נמצא קצה חוט לאירוע. במשטרה אומרים שאין לקשור אירוע אחד בשני וכי החקירה נמשכת.

יו"ר ועד המושב לזי בן יעקב: " מעריך את כוחות הביטחון שאיתרו הרוצחים ואלה צריכים לתת את הדין. אני מקווה שכוחות הביטחון יעשו את מירב המאמצים למגר את החדירות ומעשי הפריצות בישוב. הישוב מוגן ומסוגר, עשינו שערים, בולדרים במקומות שונים, תגברנו כח אדם וחברת שמירה עם כלבים ומצלמות ומשקיעים תקציבים גדולים לשמירה ובכל זאת מקרים של גניבות קורים אבל מקרה של רצח הוא בהחלט עליה של מדרגה ומזעזע ועצוב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות