fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איימו על התקליטן וגנבו את רכושו

שני גנבים, שהגיעו למסיבה בחוף הקשתות בקיסריה, חילקו ביניהם את העבודה. האחד חשוד באיומים: "אני ארצח אותך יא מניאק אם לא תחליף את השירים האלה" והשני, חשוד בגניבת מצלמה, כרטיס אשראי ופלאפון שהיו ברשות התקליטן. הוארך מעצרם עד ליום רביעי
חניה חופשית בחוף ים (צילום אילוסטרציה)
חניה חופשית בחוף ים (צילום אילוסטרציה)

גניבה בחוף הקשתות. שני תושבים מטייבה בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בשבת לאחר שאיימו על תקליטן במסיבה שהתקיימה בחוף הקשתות (אקוודוקט) בקיסריה. השניים חשודים כי גנבו את רכושו: פלאפון וכרטיס אשראי, דיסקים ומצלמה.

שני הגנבים, שהגיעו למסיבה בתור אורחים לא קרואים, חילקו ביניהם את העבודה: האחד איים על התקליטן כדי להסיח את דעתו ומחקירה עולה כי אמר לתקליטן: "אני ארצח אותך יא מניאק אם לא תחליף את השירים האלה", בעוד חברו מבצע בפועל את הגניבה.

התקליטן, ששהה במקום עם חברתו, הבחין בשלב כלשהו שחפציו נעלמו וחברתו הזעיקה את המשטרה. שוטרי הבילוש והסיור של תחנת משטרת חדרה שוטרי מג"ב  מיחידה 101, הגיעו למקום ופתחו בסריקות. לא עבר זמן רב מידי עד שגילו, לפי התיאורים שמסרו התקליטן וחברתו, את אחד החשודים כשהוא מתכופף וחופר בחול. בתוך הבור שחפר התגלו מצלמת קנון ודיסקים ובכף ידו היה מונח כרטיס האשראי. השניים נעצרו והובאו לתחנת המשטרה. מעצרם הוארך עד יום רביעי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות