fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט "פרחי שולם שוורץ" יוצא לדרך

צילום: עמותת פנאי חדרה

יוזמה חדשה של עמותת פנאי העיר חדרה והפועל חדרה, אמורה לגדל את הכשרונות הבאים של הכדורגל בעיר, או לפחות לספק לבני הנוער ברחבי העיר את האפשרות לשחק כדורגל.

היוזמה, שהחלה לפני מספר שבועות, כוללת את מרכזי הפנאי קלור (שכונת פאר), יוספטל (שכונת יוספטל) וגני אלון (שכונות גני אלון/בית"ר). במסגרת היוזמה מגיעים למרכזי הפנאי מאמנים ממחלקת הנוער של הפועל חדרה ומדריכים במשך שעה בכל שבוע את הילדים. מדובר בפרויקט המיועד לילדים בכיתות א' ועד ד' בעלות של 10 שקלים בלבד לחודש.

צילום: עמותת פנאי חדרה
צילום: עמותת פנאי חדרה

השם שניתן לפרויקט הוא "פרחי שולם שוורץ", על שמו של שחקן העבר האגדי של הפועל חדרה, שעל שמו כזכור גם נקראת הקבוצה הבוגרת בהתאחדות לכדורגל. בנו של שולם, יקיר שוורץ: "זו גאווה גדולה לראות שהשם של אבא ילווה דורות רבים של ילדים, שאולי חלקם יגיעו ללבוש את החולצה של הקבוצה הבוגרת ויקבל הזדמנות להפוך לכוכבים בפני עצמם. אבל ברור שמדובר פה בפרויקט שהוא הרבה מעבר לספורט, כל הכבוד לעמותת פנאי העיר חדרה ולהפועל חדרה שהרימו את הכפפה".

יניב חכימי, שמוביל את הפרויקט מטעם מחלקת הנוער של הפועל חדרה: "עבורנו הכדורגל הוא קודם כל חינוך, ואם אנחנו מצליחים להגיע גם לילדים שלא ממש יכולים להירשם אצלנו ולעשות להם קצת טוב, אין סיפוק גדול מזה".

יו"ר פנאי העיר חדרה, עו"ד טל אליהו, סיכם: "הפעילות של פנאי העיר חדרה היא בדיוק עבור יוזמות מהסוג הזה. פעילות חברתית קהילתית שחולשת גם על בני הנוער והצד הספורטיבי. מרכזי הפנאי שלנו הפרוסים ברחבי העיר מספקים אין ספור אפשרויות לבני הנוער וגם למבוגרים, ופרחי שולם שוורץ היא עוד יוזמה אחת מיני רבות. כמי שהכדורגל קרוב מאוד לליבו, אני יכול לומר שאפו גדול להפועל חדרה על שיתוף הפעולה, ומקווה מאוד שכמה שיותר ילדים ייהנו מהפרויקט המקסים הזה, שגם נושא את שמו של שחקן הכדורגל הגדול ביותר שצמח בחדרה".

לפרטים על הפרויקט, ימי הפעילות ושאלות נוספות אפשר להיכנס לאתר האינטרנט של פנאי העיר חדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות