fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פחות זה יותר

למרות סגל חסר מאוד, ועם שחקנית שדה ששיחקה בין הקורות, הצליחו כישרונות חדרה לנצח בחוץ את אס"א תל אביב
עמי אלחדד. "רואים שיפור" (צילום: שלומי גבאי)

קבוצת הנשים של מכבי כישרונות חדרה פתחה את הפלייאוף העליון בניצחון חוץ ענק על אס"א תל אביב בתוצאה 2:1. חדרה הגיעה למשחק עם 11 שחקניות בלבד כאשר שתי השוערות של המועדון לא יכלו לקחת חלק במשחק ושחקנית השדה טל איסייב נכנסה לשער והייתה השחקנית המצטיינת.

עמי אלחדד. "רואים שיפור" (צילום: שלומי גבאי)
עמי אלחדד. "רואים שיפור" (צילום: שלומי גבאי)

בנוסף, בקבוצה העלו למשחק שחקנית של קבוצת הנערות בשל חיסרון גדול של שחקניות. למרות זאת הקבוצה ניצחה בזכות צמד שערים של הזרה שקירה דונקן. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה למקום הרביעי עם 34 נקודות, ארבע פחות מהמקום השני. מאמן הקבוצה, עמי אלחדד, התייחס לחוסר בשחקניות: "לצערנו מראש יש לנו סגל חסר מאוד. שחקנית אחת פרשה אצלנו, שוערת אחת עזבה לארה"ב ושוערת נוספת נפצעה. אני שמח שטל איסייב עשתה עבודה מופלאה. לגבי הניצחון, מדובר בניצחון חשוב להמשך הדרך. המטרה שלנו היא לסיים כמה שיותר גבוה והמקום הראשון רחוק מאוד, אז המטרה היא לסיים במקום השני. אני חושב שיש לנו סגל שחקניות טוב ועם הרבה רצון ונשמה נעמוד במשימה. משימה נוספת היא חצי גמר גביע המדינה שם נפגוש את סכנין ואנחנו אמורים לעלות לגמר. קיבלתי את הקבוצה לפני חודש ימים ואני חושב שרואים שיפור בתוצאות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות