fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסתיים קורס חובשים במועצה אזורית חוף הכרמל

החובשים ישולבו כחלק מפעילות האמבולנס של איחוד והצלה הפועל בתחומי המועצה האזורית חוף הכרמל

בשבוע שעבר סיימו כ-30 מתושבי חוף הכרמל, קורס חובשים במועצה אזורית חוף הכרמל, שנמשך כ-180 שעות ונפתח בשיתוף פעולה בין ארגון איחוד והצלה לבין מועצה אזורית חוף הכרמל.

במהלך הקורס שהתקיים בבניין המועצה האזורית חוף הכרמל הוכשרו המתנדבים כחובשים שיוכלו לתת מענה בעת אירועי חירום יישוביים ומועצתיים כאחד. כעת, עם סיום הקורס, ישולבו החובשים שכולם כאמור תושבי חוף הכרמל, כחלק מפעילות האמבולנס של איחוד והצלה הפועל בתחומי המועצה האזורית חוף הכרמל.

החובשים שסיימו את הקורס ישולבו גם באשכולות הרפואה היישוביים שמבוססים על פוטנציאל תושבי היישובים שהינם רופאים, אחיות, חובשים ותושבים שעוברים הכשרות בתחום הרפואה, שכולם מצויידים בציוד רפואה ראשוני מתקדם המסופק על ידי המועצה ועל ידי איחוד הצלה.

באשכולות הרפואה היישוביים, מוזנקים בעלי התפקידים על ידי מוקד המועצה לזירת האירוע על מנת להעניק טיפול ראשוני עד להגעת הצוותים של מד"א למקום.

ארגון איחוד הצלה הינו ארגון גג המורכב כולו ממתנדבים כשהדגש בארגון זה הינו הצלת חיים על בסיס זמינות המתנדב הנמצא קרוב לזירת האירוע.

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע: "היתרונות של מתנדבים תושבי המועצה הם בתגובה מהירה והכרות עם תוואי השטח המאפשרים מענה מהיר ומציל חיים".

בחודשים הקרובים צפוי להיפתח במועצה אזורית חוף הכרמל קורס חובשים נוסף.

סיום קורס חובשים בחוף הכרמל (צילום: אבי ברומברג)
סיום קורס חובשים בחוף הכרמל (צילום: אבי ברומברג)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות