fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שניידר על שם המייסדים

בחברת הנדל"ן עמרם אברהם מדווחים, כי בימים אלו החלה החברה בשיווק פרויקט "בית שניידר", ברחוב גורדון במרכז חדרה. החברה תצא בחודש הקרוב במבצע מכירות ל – 5 דירות בלבד. הפרויקט והרוכשים ייהנו מהנחה של 50 אלף שקלים ממחיר הדירה המלא
בית שניידר
פרויקט בוטיק קלאסי. בית שניידר (הדמייה באדיבות החברה)

חברת הנדל"ן עמרם אברהם, החלה בימים בשיווק פרויקט "בית שניידר" במרכז חדרה. החברה תצא בחודש הקרוב במבצע מכירות ל – 5 דירות בלבד. הרוכשים ייהנו מהנחה של 50 אלף שקלים ממחיר הדירה המלא.

מדובר בפרויקט בוטיק קלאסי ברחוב גורדון, בסמוך למוקדי והבילוי בעיר והממוקם על קרקע בעלת ערך היסטורי השייכת לאחת המשפחות הראשונות שייסדו את חדרה – משפחת שניידר. 
הפרויקט יכלול בניין מגורים בן 6 קומות ובו 11 דירות, בכל קומה 2 בלבד – דירת 4 חדרים בשטח של – 110 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 12.5 מ"ר ודירת 5 חדרים בשטח של כ – 120 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 14 מ"ר.

בית שניידר
פרויקט בוטיק קלאסי. בית שניידר (הדמיה באדיבות החברה)

 בקומה ה – 6 מוצעת דירת פנטהאוז מפוארת בשטח של כ – 160 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ- 86 מ"ר, מחירי הדירות יחלו מ – 1.150 מיליון שקלים לדירות 4 חדרים ודירות 5 חדרים החל מ – 1.250 מיליון שקלים. בחברה מדווחים עוד, כי בחודש הקרוב יערך מבצע ל – 5 דירות בלבד בפרויקט ולרוכשים תינתן הנחה של 50 אלף שקלים. עוד נמסר כי  נמכרו 2 דירות 4 חדרים כל אחת  בבניין, למשפרי דיור תושבי חדרה.

כל הדירות מתוכננות לפרטים הקטנים
כל הדירות מתוכננות לפרטים הקטנים. בית שניידר (הדמיה באדיבות החברה)

לדברי אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה: "כמו בכל פרויקט שאנו בונים, חיפשנו כיצד לבדל עצמנו. פרויקט "בית שניידר" ממוקם במרכז העיר חדרה ונותן מענה מצוין לקהל של משפרי ומצמצמי דיור. 
קהל איכותי זה, אשר מתגורר בדירות ישנות במרכז העיר, יכול כעת לשדרג עצמו לדירה חדשה ומרווחת בעלת מרפסת גדולה מהנפוץ בשוק, ולהיות קרוב ונגיש לכל האלמנטים והאתרים במרכז העיר. מבית שניידר ניתן להגיע לכל מקום בהליכה של מס' דקות, בלי צורך להזיז את הרכב".

היקף העבודות שביצעה חברת עמרם אברהם עד כה עומד על למעלה מ- 30 אלף מ"ר ברחבי הארץ: רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב ועוד. בנוסף בונה החברה למעלה מ- 20 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות