fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גרצ'קין וקעטבי חתמו בהפועל חדרה

המגן של מכבי תל אביב הרשים את ניסו אביטן והחלוץ הצעיר של מכבי חיפה צפוי לקבל הזדמנות ראשונה בבוגרים. במועדון עדיין לא ירדו מהאופציה של דובב גבאי
מקס גרצ'קין (צילום: הפועל חדרה)
מקס גרצ'קין (צילום: הפועל חדרה)

הפועל חדרה ממשיכה להתחזק והיום (שני) הודיע הקבוצה רשמית על הצטרפותם של מגן מכבי תל אביב מקס גרצ'קין וחלוץ מכבי חיפה גל קעטבי. גרצ'קין, שיחק בעונה האחרונה ברמת השרון וכבר סומן בקיץ כאחת הכישרונות אותם תרצה חדרה להשאיל ממכבי תל אביב וזה השם הבולט שעלה בשיחות בין ראשי שני מועדונים.

הגעתו של גרצ'קין הגיע בעקבות אי ההסכמות עם מגן מכבי חיפה שי בן דוד. רגע לפני האימון הראשון הפתיע בן דוד את אנשי חדרה בדרישות כספיות חדשות ובמועדון החליטו לרדת ממנו ולהביא במקום את המגן שגדל אצל הצהובים.

מקס גרצ'קין (צילום: הפועל חדרה)
מקס גרצ'קין (צילום: הפועל חדרה)

שחקן נוסף שמצטרף לקבוצה הוא החלוץ גל קעטבי. כבר בחודש ינואר רצו בחדרה לצרף את החלוץ של מכבי חיפה אבל הירוקים לא הסכימו לשחררו וכעת העסקה יצאה לפועל. קעטבי גדל במחלקת הנוער של בפרדס חנה ועבר בגיל נערים למכבי חיפה. "צירפנו שני שחקנים צעירים ומוכשרים שאנחנו מאמינים שיכולים לעשות את הצעד הראשון בקבוצה הבוגרת ויעזרו לנו העונה" אמרו בחדרה. שמו של דובב גבאי עדיין לא ירד מהפרק. בתחילה דובר כי גבאי היה צפוי להגיע במקומו של אסי גומה שאיתו היו קשיים במשא ומתן אך לבסוף החלוץ החדרתי חתם בקבוצה ואילו לאחרונה עלתה אופציה שגבאי ישנה תפקיד וישחק מתחת לחלוץ או בעמדת הכנף ואז לא מן הנמנע כי יגיע לחדרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות