fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל חדרה מבהירים: "לא רק שלא נתפרק, אלא נקבל ניהול תקין"

במועדון קיבלו בבוקר את התשובה הסופית מרשם העמותות ומכינים תגובה משפטית. בחדרה לא מתכוונים להתחייב לדקות משחק של אבו פאני ובן דוד. אביטן טס לחו"ל

בהפועל חדרה קיבלו בסיפוק רב את הגרלת המשחקים בליגת העל. חדרה תארח במחזור הפתיחה באיצטדיון נתניה את הפועל תל אביב, שאף היא עלתה יחד איתה מהלאומית. במחזור השני תפגוש חדרה בטדי את בית"ר ירושלים. יו"ר הקבוצה, אורן גולן, שייצג את המועדון בהגרלה: "יש התרגשות גדולה. מן הסתם הציפייה במשחק ראשון מול הפועל תל אביב היא לקהל גדול, של שתי הקבוצות. יש לנו זיכרונות טובים מהמפגשים מול הפועל תל אביב בעונה שעברה, ואני קורא לקהל הגדול שלנו להתנפל על המנויים".

מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, טס היום לרוסיה, שם יצפה בשלושה משחקים במונדיאל. אביטן יראה את ברזיל מול קוסטה ריקה, ספרד נגד אירן ודנמרק מול צרפת. על ההגרלה אמר המאמן: "אנחנו מרוצים מכל הגרלה, בסופו של יום צריך לפגוש את כל הקבוצות בליגה ולעשות את העבודה. אנחנו מקבלים את ההגרלה באהבה ונשתדל לעשות הכי טוב שנוכל. חשוב מאוד שהאוהדים שלנו יעזרו לנו ויחלו לרכוש מנויים כי העונה ההיסטורית הזו של המועדון בליגת העל היא בעיקר שלהם, ואנחנו חייבים את התמיכה שלהם ביציע".

בינתיים אביטן השאיר מספר מטלות על ההנהלה ובעיקר רשימת שחקנים אותם הוא רוצה לסגור בשבוע הקרוב. בין השאר מדובר בשני שחקני מכבי חיפה המגן שי בן דוד והקשר מוחמד אבו פאני. בחדרה הבהירו הבוקר כי אינם מוכנים להתחייב לדקות משחק ורק אם יגיעו להסדר מול הירוקים, יעברו בן דוד ואבו פאני לחדרה. בנוסף המגן וויסאם רבאח סיכם את תנאיו בקבוצה ולאחר שיחזור מחופשה בחו"ל יחתום על חוזה רשמי.

בעניין הודעת רשם העמותות נאמר במועדון כי היועצים המשפטיים מכינים תגובה  לבית המשפט.  בקבוצה הדגישו כי הם יפתחו את העונה בליגת העל עם תקציב מינימום, והם משוכנעים כי בהמשך יקבלו אישור ניהול תקין.  בכיר בקבוצה אמר: "לא רק שלא נתפרק אלא נקבל ניהול תקין בקרוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות