fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

32 ביצים ביום, ויש לנו מר ישראל

הוא אוכל 32 ביצים, 800 גרם חזה עוף מבושל וקילו וחצי אורז ביום, הוא גר בחדרה וזכה לאחרונה במקום הראשון בתחרות מר עולם לצעירים. תכירו את נתנאל ברודני בן 22 שהגשים חלום ולא עוצר לרגע. "בעוד ארבע שנים גג, אני מתכנן להתחרות באליפות אירופה", אמר השבוע
מר ישראל נתנאל ברודני
מתכונן לאליפות אירופה. מר ישראל נתנאל ברודני (צילום:????)

תכירו את מר ישראל בהרמת משקולות. נתנאל ברודני בן 22 מחדרה זכה לפני כשלושה שבועות במקום הראשון ומחזיק בתואר מר ישראל בקטגוריית נוער עד גיל 23 של ארגון NABBA (נאב"א, האגודה הלאומית של מפתחי הגוף לחובבים. א"ג)

הקריירה הספורטאית של ברודני החלה לא מזמן ולכן נחשב להפתעה גדולה בענף התחרותי. ברודני, מאמן כושר בהכשרתו התאמן עד לשירות הצבאי לשם הנאה. כשהשתחרר לפני חצי שנה החל להתאמן באינטנסיביות לקראת תחרות מר ישראל וקטף את הפרס הראשון. "בעוד ארבע שנים גג, אני מתכנן להתחרות על אליפות אירופה", אמר השבוע.

הגשמת חלום?

"כן. לקחתי את עצמי בידיים כדי להגשים חלום, לעלות על דוכן המנצחים ולהרגיש איך זה להיות מקצוען. במשך שמונה חודשים התכוננתי לתחרות ואכלתי רק חזה עוף לא מתובל, אורז וביצים. לא נגעתי בגבינות ואכלתי רק ירקות ירוקים".

מר ישראל נתנאל ברודני
"הייתי המאמן של עצמי". מר ישראל נתנאל ברודני (צילום:Roy Harpaz)

עד כמה האימונים היו קשים?

"לפני הצבא השקעתי בעיקר בפיתוח הגוף, וזה היה תחביב בלבד. אמנם הקפדתי פחות או יותר על ארוחה מידי שלוש שעות, תוך שמירה על הפרדה בין אכילת פחמימות לאכילת חלבונים. בצבא התאמנתי עם החבר'ה לעיתים רחוקות: היו חודשים בהם לא התאמנתי כלל".

מה התפריט כולל?

"אכלתי מה שהגוף דרש והיה צריך כדי לנצח, לא יותר מזה. אימא שלי תמכה בי כלכלית, עליתי לה 3000 שקלים בחודש כי מדובר בכמויות של אוכל".

פרט.

" 32 ביצים, 800 גרם חזה עוף מבושל וקילו וחצי אורז ביום. כל זה מחולק לארבע ארוחות. ואז גם היו אימונים אינטנסיביים, לפעמים אפילו פעמיים ביום. זה היה מתיש אבל בהחלט שווה. אין לי מאמן, יש לי תעודה של מאמן חדר כושר, אז הייתי המאמן של עצמי. עכשיו, בתור פיצוי אני נותן לגוף שלי קצת מנוחה ומרשה לעצמי להתפנק בג'אנק פוד: פיצה או המבורגר, אבל לא יותר מזה".

מר ישראל נתנאל ברודני בטקס ההכתרה
"היו חודשים שלא התאמנתי כלל". נתנאל ברודני בטקס ההכתרה (צילום:Roy Harpaz)

על איזה מאכל הכי היה קשה לך לוותר?

"על כל המאכלים שמבשלת אימא שלי. כמו דגים חריפים, בשר בקר מבושל ברוטב או לחמים שהיא אופה בעצמה. אבל אין ברירה, בשביל להצליח צריך לוותר".

על מה לא תוותר אף פעם?

"על האהבה של המשפחה שלי ובמיוחד של אימא שלי, שתומכת תמיד. בתקופת הדיאטה הקשה שלפני התחרות, למשל, שבה כל מפתחי הגוף נכנסים למצב של לחצים ועצבים כתוצאה ממחסור בסוכרים ופחמימות. אימא שלי ובן זוגה יצאו מהבית למשך שלושה שבועות ונתנו לי להיות לבד עם עצמי. מידי כמה ימים הם חזרו לבקר אותי ולראות שהכל בסדר ואני מודה להם על כך".

נשים אוהבות שרירים?

"נשים מגלות בי עניין ומתחילות איתי בפייסבוק, שואלות כל מיני שאלות. בדיוק עכשיו התחלתי מערכת יחסים, היא אמנם לא מתאמנת, אבל מבינה שמדובר באהבה גדולה מאוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות