fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שננו את השמות: ג'נובבה ופוסטדהאם

קפטנית נבחרת גינאה. אנונמה ג'נובבה (צילום: יעקב גלאם)

קבוצת הנשים מכבי כישרונות חדרה החלה את אימוניה תחת המאמן החדש דדה בר כליפה, שהחליף על הקווים את עמי אלחדד. בר כליפה וראשי חדרה החליטו על מספר שינויים בסגל השחקניות ובעיקר בשחקניות הזרות של הקבוצה. ל"חדשות חדרה" נודע כי שתי שחקניות כבר סיכמו את תנאיהן.

ההחתמה המרשימה ביותר היא של החלוצה אנונמה ג'נובבה. ג'נובבה, 28, היא קפטנית נבחרת גינאה ונחשבת לאחת החלוצות הטובות באירופה. היא שיחקה בשנה האחרונה באתלטיקו מדריד וקודם לכן שיחקה בקבוצת טורבין פוסטדהאם הגרמנית ואף סיימה מספר פעמים כמלכת שערים של הליגה הגרמנית שנחשבת לאחת הטובות בעולם. בחודש האחרון קיימו אנשי חדרה שיחות מרתוניות עם ג'נובבה והסוכן שלה עד שבתחילת השבוע הגיעו לסיכום כספי. השחקנית צפויה להגיע לישראל כבר בשבוע הבא.

קפטנית נבחרת גינאה. אנונמה ג'נובבה (צילום: יעקב גלאם)
קפטנית נבחרת גינאה. אנונמה ג'נובבה (צילום: יעקב גלאם)

שחקנית זרה נוספת שסיכמה בקבוצה היא השוערת אודריי בולדווין. בולדווין, 24, שיחקה רוב שנותיה בליגת המכללות של ארה"ב ואף סומנה כמועמדת לנבחרת הצעירה של ארה"ב. בשנה האחרונה שיחקה במדי אלופת קוסובו ולפני שבועיים שיחקה את משחקה האחרון בקבוצה בגביע אירופה לאלופות. מיד לאחר שקיבלה את ההצעה מהקבוצה החדרתית החליטה השוערת להתיר את החוזה בקוסובו, וגם היא תגיע בקרוב לישראל.

השחקנית הזרה היחידה שתמשיך בחדרה עונה נוספת היא הבלמת קשאנה קמפבל. השחקנית, 25, הגיעה במהלך העונה לחדרה ואף הצליחה להתאקלם הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית. שני הצדדים רצו בהמשך הקשר וקמפבל תמשיך עונה נוספת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות