fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמה של העיר חדרה הוענק לאחד ממטוסי חברת אל על

סגנין ראש העירייה חדוה יחזקאלי: "כבוד הוא לי לייצג את העיר חדרה וכבוד לתושבי חדרה ששם העיר מעטר את אחד ממטוסי אל על, הנושא את שמה אל התפוצות"
יחזקאלי ושקדי עם דגם המטוס (צילום: דוברות)
יחזקאלי ושקדי עם דגם המטוס (צילום: דוברות)

סגנית ראש עיריית חדרה, חדוה יחזקאלי, השתתפה באירוע חגיגי שערך המנכ"ל היוצא של חברת התעופה אל על, אליעזר שקדי, עם ראשי רשויות ששם עירם מתנוסס על מטוסי החברה.

לבקשת ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, יחזקאלי ייצגה את העיר ואף קיבלה משקדי דגם של מטוס אל על הנושא את שם העיר.

בהזמנתו לעירייה ציין שקדי: "האירוע בהשתתפות ראשי הערים והמועצות המקומיות ששם יישובם מופיע בגאווה על מטוסינו ויש בו לבטא את ההערכה הרבה אותה אנו רוחשים לאזרחי מדינת ישראל בכלל ותושבי עירך בפרט".

יחזקאלי ושקדי עם דגם המטוס (צילום: דוברות)
יחזקאלי ושקדי עם דגם המטוס (צילום: דוברות)

בין המשתתפים במפגש מלבד יחזקאלי היו, ראש עיריית תל-אביב יפו רון חולדאי, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש עיריית פתח תקווה יצחק ברוורמן, ראש עיריית הרצליה משה פדלון, ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, סגני ראשי הערים בחיפה ושדרות ונציגי הקיבוצים כנרת, נהלל ומשמר העמק.

בטקס הברכות סיפר שקדי, כי חלק מתפקידי אל ע" הינו לאחד בין העם היהודי בארץ ובעולם וכי ראשי הרשויות הם חלק חשוב באיחוד העם בישראל ויהודי התפוצות. בתום הברכות הוזמנו נציגי הרשויות בזה אחר זה לקבל את דגמי המטוסים.

יחזקאלי: "כבוד הוא לי לייצג את העיר חדרה וכבוד לתושבי חדרה ששם העיר מעטר את אחד ממטוסי אל על, הנושא את שמה אל התפוצות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות