fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב: מנכ"ל נייר חדרה עוזב את תפקידו

לאחר חצי שנה בלבד הודיע שלמה לירן כי יעזוב את החברה. בשלב זה ימלא את מקומו סמנכ"ל הכספים גדי קוניא
מפעל נייר חדרה (צילום: שלומי גבאי)
מפעל נייר חדרה (צילום: שלומי גבאי)

עוד זעזוע בחברת נייר חדרה. החברה הודיעה השבוע כי המנכ"ל החדש, שלמה לירן, יעזוב את התפקיד לאור חילוקי דעות באשר לדרכי וכיווני הפעולה של החברה. לירן כיהן כמנכ"ל בסך הכל כחצי שנה, לאחר שהחליף בתפקיד את עופר בלוך. בהמשך להודעתו של לירן, החליט דירקטוריון החברה, בראשות יוחנן לוקר, להקים ועדת איתור למציאת מנכ"ל חדש לחברה. במקביל, מינה הדירקטוריון את סמנכ"ל הכספים של החברה, גדי קוניא, כממלא מקום זמני למנכ"ל, עד למינוי מנכ"ל קבוע.

מפעל נייר חדרה (צילום: שלומי גבאי)
מפעל נייר חדרה (צילום: שלומי גבאי)

קוניא (44), מוסמך בראיית חשבון מהמכללה למנהל, מכהן מזה כשנה כסמנכ"ל הכספים של נייר חדרה. טרם הצטרפותו לנייר חדרה כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של גזית גלוב, ולפני כן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מי עדן.

חברת נייר חדרה סובלת בשנים האחרונות ממשבר כלכלי חמור ומתנודות קיצוניות בכוח האדם. בנוסף, בקיץ האחרון הוגש נגד החברה כתב אישום חמור. המשרד להגנת הסביבה האשים את החברה ובכירים בה בזיהום, בניגוד לרישיון העסק. על פי כתב האישום, במהלך חודש ינואר 2010 ולמשך שלושה חודשים החלה נייר חדרה להפעיל בשטח המפעל מכונה חדשה, מכונה 8, המכונה הגדולה ביותר במזה"ת לייצור נייר, שהגבירה את כמות השפכים ויצרה עומסי עבודה גבוהים יותר על מערך טיהור השפכים.

אסף בכור

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות