fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית חדרה שב לעבודתו

הבוקר (ראשון) חזר ראש עיריית חדרה חיים אביטן לעבודתו בלשכת העירייה לאחר שפג תוקפו של צו ההרחקה שניתן בבית המשפט. אמש כתב בדף הפייסבוק: "חדרה היא מפעל חיי. יש לי הרבה מה לומר, אך אעשה זאת במקום ובזמן הנכון".
חיים אביטן
ביושר ובנחישות. אביטן (צילום: יח"צ)

ראש עיריית חדרה חיים אביטן חזר הבוקר (ראשון) לעבודה בלשכתו בעיריית חדרה.  אביטן שנעצר לפני מספר שבועות בחשד לעבירות הקשורות בשוחד, הפרת אמונים והלבנת הון נעצר לתקופה של שמונה ימים יחד עם בכירים נוספים. לאחר מכן שוחרר למעצר בית והורחק מהעירייה למשך 15 יום.

הסטטוס של חיים אביטן
הסטטוס של חיים אביטן

ביום שישי האחרון לפני ששב לעבודתו ערך מפגש לשותפיו הקואליציוניים בביתו והציג להם את גרסתו. אביטן שיתף אותם בתחושות בחוויות הקשות שעבר, והסביר כי הוא יוצא למסע לטיהור שמו. עוד הסביר כי זו מחובתו להסביר ולהעביר מסר שטובת העיר עומדת לנגד עיניו.

מאוחר יותר כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "חדרה היא מפעל חיי. אני אוהב אותה בכל ליבי. זו זכות לשרת אותה ואת אזרחיה. עברתי ( ועודני עובר ) תקופה לא פשוטה ובכוונתי להמשיך ולנהל את ענייני העיר חדרה בכל מסלולי ההתפתחות כאילו אינני עומד לחקירה ובמקביל להגן על שמי הטוב ועל חפותי המלאה כאילו אינני ראש עיר. מאחל לכולנו שבוע טוב מבורך ומלא בבשורות טובות. שלכם חיים".

על פי התמונות שמתפרסמות בשעות האחרונות, לאביטן נערכה קבלת פנים מרגשת בקרב עובדי העירייה. עוד נכתב כי לפניו סדר יום עמוס הכולל טיפול באירועי הקיץ, ביקור בקייטנות, הכנת מוסדות החינוך לקראת שנת הלימודים ועוד.

מעיריית חדרה נמסר:  "ראש עיריית חדרה חיים אביטן שב הבוקר ללשכתו כראש העיר. עם שובו כינס ראש העירייה את מנהלי האגפים והמחלקות לישיבת עבודה ועדכון והצהיר כי לא מעל בשליחותו הציבורית ובאמון שהציבור הרחב רוחש לו. לדבריו, 'גם ברגעים הקשים ביותר בעת החקירה לא איבדתי את האמון שלי במשטרה וברשויות אכיפת החוק, מאחר ששלטון חוק הינו מרכיב חיוני בכל דמוקרטיה".

לדברי אביטן, 'יש לי הרבה מה לומר, אך אעשה זאת במקום ובזמן הנכון. כעת יש לאפשר למשטרה למצות את חקירתה על מנת ששמי יטוהר לחלוטין. בכוונתי להמשיך ולנהל את העיר חדרה בכל מסלולי ההתפתחות, ובמקביל להגן על שמי הטוב ועל חפותי המלאה. אני מקווה כי בעזרת ה' ובעזרת תמיכתכם ותמיכת הציבור בחדרה אצליח בכך".

ראש העיר הביע תקווה שבסופו של דבר המשטרה תשים את ידה גם על אלו שהציתו את מכוניתו וגם על שולחיהם, וכי ייחשפו גם הגורמים אשר חותרים לנהל את החיים בעיר במקום נבחרי הציבור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות