fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת רכישה קיבלה עודף של מאות אלפי שקלים בפרויקט בחדרה

חברת אפי קפיטל החזירה 20 אלף שקלים בממוצע לדייר, לרוכשי דירות בקבוצת רכישה בשל עודף תקציבי, לאחר שמסרה את פרויקט אושן בחדרה. צעד זה הינו בניגוד למה שקורה לרוב בתחום קבוצות הרכישה בו מתבקשים הרוכשים להוסיף כסף
פרויקט אושן של אפי קפיטל בחדרה (צילום: רמי חכם)
פרויקט אושן של אפי קפיטל בחדרה (צילום: רמי חכם)

חברת אפי קפיטל סיימה את מסירת פרויקט אושן בחדרה לקבוצת רכישה. החברה מסרה את הפרויקט בעודף תקציבי, וזאת בניגוד למה שקורה לרוב עם קבוצות רכישה בו מתבקשים הרוכשים להוסיף כסף. סך הכל  החזירה החברה לקבוצת הרכישה 320 אלף שקלים. 

בניית הפרויקט החלה באוקטובר 2013, כאשר הדירות על הנייר נמכרו בממוצע של950 אלף שקלים. הפרויקט אוכלס בימים אלו, כאשר שווי השוק של הדירות כיום עומד על כ-1.5 מיליון שקלים בממוצע. מדובר בבניין בוטיק בן שמונה קומות עם שתי דירות בלבד בכל קומה ובסך הכל 16 דירות. הדירות בפרויקט מרווחות במיוחד ומשתרעות על פני 118 מ"ר פלוס 14-18 מ"ר מרפסת. הפרויקט נמצא בעל שדרות בגין בכניסה לאולגה, כ-600 מאות מטר מחוף הים ורואים ים מהקומה הראשונה.

שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל, ציין: "ניהול נכון ושקיפות מלאה, זה מה שעושה את ההבדל בין הצלחה לאי הצלחה או כישלון בפרויקטים של קבוצות רכישה. להערכתי זו הפעם הראשונה שמוחזר כסף לרוכשים במסגרת קבוצת רכישה, ועל כך גאוותנו".

פרויקט אושן של אפי קפיטל בחדרה (צילום: רמי חכם)
פרויקט אושן של אפי קפיטל בחדרה (צילום: רמי חכם)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות