fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירה מגבעת אולגה, עדיין נעדרת

אלכסנדרה רוזקוב, בת 24, מחדרה נעדרת במשך שבועיים. החבר שלה אדוורד דואג ומרר בבכי: "בינתיים אני מחכה לה. אפילו את הכביסה שלה עוד לא עשיתי, כדי שתחזור ותגיד לי מה היא רוצה שאכבס קודם. אלכס חולת אפילפסיה, אני פוחד שאולי שתתה אלכוהול"
אלכסנדרה רוזקוב
אלכסנדרה רוזקוב (באדיבות משטרת ישראל)

שבועיים עברו מאז שנעלמה, אלכסנדרה רוזקוב, 24 מגבעת אולגה שיצאה מהדירה בה התגוררה ביחד עם החבר שלה ביום שני בשעות אחר הצהריים לבית חברתה ז'אנה בתל אביב ומאז נעלמו עקבותיה.  המשטרה פרסמה תצלום ישן שלה בכל העיתונים ובקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הצעירה, שעל גבה קעקוע דרקון ועל שוקה השמאלי קעקוע נוסף ובו כיתוב של אותיות סיניות.

אלכסנדרה רוזקוב
אלכסנדרה רוזקוב (באדיבות משטרת ישראל)

יומיים אחרי שנעלמה, מסתבר שהטלפון הנייד שלה נשכח  באחד מקווי האוטובוסים מתל אביב לחיפה. הדבר התגלה אחרי שהחבר שלה, אדווארד, טלפן אליה שוב ושוב, עד שנענה על ידי האישה שמצאה את המכשיר. כל בגדיה וחפציה הושארו בדירה שחלקה עם החבר שהודיע למשטרה. "אני מקווה שהיא רק ברחה לאן שהוא או מצאה לעצמה מישהו אחר", הוא אומר בבכי, "בינתיים אני מחכה לה. אפילו את הכביסה שלה עוד לא עשיתי, כדי שתחזור ותגיד לי מה היא רוצה שאכבס קודם. אלכס חולת אפילפסיה, אני פוחד שאולי שתתה אלכוהול, כמו שקרה פעם כשהייתה איתי וקבלה התקף אפילפטי ביחד עם התקף אסתמה. אני הזמנתי לה אמבולנס. אבל מי יודע מה קרה לה עכשיו".

אלכסנדרה עלתה לישראל מצ'צ'ניה ביחד עם אחותה התאומה. הוריה נרצחו שם, במהלך הקרבות. היא גדלה אצל משפחות אומנות.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות