fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צביקה לזרוביץ: מחויב לתושבים בלבד

בן 46, נשוי ואב לשלושה, עובד כמנהל לוגיסטיקה באחת החברות הגדולות במשק, בוגר תואר ראשון במינהל עסקים
צביקה לזרוביץ (עצמי)
צביקה לזרוביץ (עצמי)
צביקה לזרוביץ (עצמי)
צביקה לזרוביץ (עצמי)

סיעה: עבודה

מי: יו"ר רשימת מפלגת העבודה בעיר, צביקה לזרוביץ, בן 46, נשוי לשרון ואב לעומר, יעל ובר. עובד כמנהל לוגיסטיקה באחת החברות הגדולות במשק. בוגר תואר ראשון במינהל עסקים עם רקורד של טכנאי תעשייה וניהול, מגשר בהכשרתו. רב סרן במיל', התנדב לשירות בתפקידים בכירים. לזרוביץ' פעיל בהנהגות ועד ההורים של בתי הספר צפרירים ואילן רמון, ומשמש פעיל מרכזי וציר בוועידת מפלגת העבודה יותר מעשר שנים ויו"ר מטה הבחירות בחדרה מטעם מפלגת העבודה לכנסת ה-19.

מה: עיקרי המצע של רשימת מפלגת העבודה בראשותו של לזרוביץ', כוללים תחומים מגוונים ושונים, כמו מתן מענה לתושבים במועצת העיר במשך 24 שעות ביממה במגוון נושאים ועל מנת לשרת את הציבור, יצירת היצע נרחב של דיור בר השגה לכל שכבות האוכלוסייה ובכלל זה גם קידום מיזמים של בנייה ירוקה, הוספת קווי אוטובוסים עירוניים לטובת תושבי העיר, תוך הגברת הנגישות לרכבת ויצירת מקומות חנייה במרכז העיר, עידוד ושימור של עסקים קטנים ובמקביל אף יצירת מקומות עבודה ושמירת זכויותיהם של העובדים, הבאת יזמים לחדרה והקמת פארק היי-טק ופארק תעשייה. בתחום החינוך: הקמת ועדה יועצת ובלתי תלויה שתבחן את נושא החינוך בעיר. בעניין הגמלאים, הקרוב לליבו, מציע לזרוביץ' במצע הרשימה הקמת מחלקה נפרדת בעירייה שתעסוק בצורכי הגמלאים וכן הגדלת השיטור העירוני למניעת אלימות כלפיהם. עוד מבטיח לזרוביץ' לפעול ליצירת תרבות פנאי למען גמלאי העיר, הנחות בארנונה וסיוע לנזקקים שבהם. כן הוא מבטיח לפעול למען ייצוגן וקידומן של נשים בכל ועדות העירייה.

למה דווקא אני: "יש לי ניסיון אדיר בניהול מערכות בצבא ובמשק ואני מחויב לתושבים בלבד. הנבחרת שבחרתי לרשימה היא נבחרת מנצחת, המייצגת את כל שכבות האוכלוסייה: נשים, גברים, גמלאים, סטודנטים, צעירים ואנשי שכונות. אנחנו נשנה את סדר היום בחדרה, תוך דאגה לתושב ולצרכיו. הדאגה לעיר תהיה בראש סדר העדיפויות שלנו. נחזיר את מפלגת העבודה למקומה הטבעי בעיר, כזו שהיא שותפה מלאה להחלטות למען עתידינו ולעתיד ילדינו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות