fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתיחה מוחצת למכבי עירוני חדרה

עלתה לשלב נוסף בגביע האיגוד. מכבי עירוני חדרה (צילום: מכבי עירוני חדרה)

קבוצת הכדורסל מכבי עירוני חדרה פתחה את העונה בניצחון חוץ מרשים על מועדון הספורט עמישב פתח תקווה – 63:82. בקבוצה המחודשת של חדרה רצו לפתוח את העונה עם ניצחון ועשו זאת מול אחת הקבוצות המנוסות בליגה.

חדרה הגיעה מרוכזת וחדה, וכבר במחצית פתחה פער דו ספרתי, 28:39. המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה ובמהלך הרבע השלישי חדרה, הפער אף הגיעה ל-25 נקודות הפרש. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד.

בחדרה שיבחו בסיום את שי קליימינץ שסיים את המשחק כקלע המצטיין עם 18 נקודות, חמישה אסיסטים ושישה ריבאונדים. אביחי בן דוד הצטיין במשחק ההגנה ומהצד השני קלע 12 נקודות וקטף ארבעה ריבאונדים.

עלתה לשלב נוסף בגביע האיגוד. מכבי עירוני חדרה (צילום: מכבי עירוני חדרה)
עלתה לשלב נוסף בגביע האיגוד. מכבי עירוני חדרה (צילום: מכבי עירוני חדרה)

בשבוע שעבר הקבוצה עלתה לשלב נוסף בגביע האיגוד, כאשר גברה בביתה על הפועל טירה – 60:86.

השבוע ייפתחו משחקי הליגה במחלקת הנוער. קבוצת הנערים מהליגה הארצית תפתח את העונה במשחק חוץ מול מכבי קרית מוצקין. קבוצת הנוער, בהדרכתו של טל נימצן, תפתח את העונה במשחק בית מול בית"ר נהריה. קבוצת קטסל א' תשחק במחזור הראשון מול מועדון כדורגל בנימינה וקבוצת קטסל נוספת תשחק בבית מול הפועל חוף הכרמל. הקבוצה בשכבת גיל נערים ב' תשחק מול מכבי פרדס חנה, קבוצת ילדים ב' תשחק במשחק חוץ מול בנימינה. קבוצת ילדים א' מהליגה המחוזית תפתח את העונה במשחק חוץ מול אליצור נתניה וקבוצה בשכבת גיל ילדים א' בליגה הלאומית תשחק בחוץ מול בני הרצליה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות