fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס שר החינוך למד"צית מגבעת אולגה

אחרי שקיבלה את אות הפעיל המצטיין העירוני, זכתה ורד עלמה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב
ורד עלמה. הכי מגיע לה (צילום: עיריית חדרה)
ורד עלמה. הכי מגיע לה (צילום: עיריית חדרה)

ורד עלמה, תלמידת כתה י"ב באולפנית מבשרת ברוך, תקבל משר החינוך נפתלי בנט את אות הפעיל המצטיין הארצי ע"ש אלעד ריבן, בטקס שייערך בעוד כחודש וחצי. זאת בנוסף לקבלת אות פעיל מצטיין עירוני מטעם מחלקת הנוער בעמותה לתרבות הפנאי שאותו קיבלה השבוע.

עלמה נמצאה ראויה לפרס הארצי על פעילותה ההתנדבותית בתחום המד"צים (מדריכים צעירים) בפרט ובתרומה לקהילה בכלל. מזה שש שנים היא משתתפת בארגון המד"צים ועברה את כל שלבי ההכשרה של התוכנית, במהלכם זכתה לא פעם בתואר חניכה ומדריכה מצטיינת. היא התגלתה כמדריכה בולטת, מובילה ובעלת כישורי הדרכה יוצאי דופן ולכן נבחרה לתפקיד רכזת ההדרכה של כלל שכבות המד"צים בגבעת אולגה.

בנוסף לפעילותה במד"צים, היא משתתפת בקבוצת היזמות של יחידת הנוער בגבעת אולגה ובקבוצת הכנה לצה"ל של "אחריי". כמו כן, בשנה הבאה עתידה לצאת לשנת שירות במסגרת ארגון "אחריי".

ורד עלמה. הכי מגיע לה (צילום: עיריית חדרה)
ורד עלמה. הכי מגיע לה (צילום: עיריית חדרה)

אות הפעיל המצטיין מוענק על~ידי מנהל חברה ונוער במשרד החינוך. בני הנוער המצטיינים מגיעים ממגוון יישובים ברחבי הארץ, כולם כאחד חברו לתרום מזמנם החופשי למען הזולת. אלעד ריבן ז"ל, צופה אש מחיפה שלזכרו מתקיים הטקס, נספה לפני ארבע שנים באסון השריפה בכרמל, בהיותו בן 16, במהלך ניסיונו להציל חיים לצד כבאי האש.

"ורד מנהיגה צעירה אשר פועלת למען החברה בה היא חיה, מגלה אחריות, יכולות חברתיות גבוהות ובגרות שאין לבני גילה. היא מגיעה למועדון הנוער בגבעת אולגה באופן קבוע, משתתפת בפעילויות, תמיד מחויכת וחיובית והפכה בשנים האחרונות חלק משמעותי ובלתי נפרד מצוות המועדון" אמרה אוריה דוד, רכזת נוער ומד"צים ביחידת הנוער בגבעת אולגה. עוד הוסיפה דוד: "ורד מפגינה יכולות שאין לבני נוער אחרים בגילה, לקבל, להכיל ולהתמודד בצורה מדהימה עם אתגרים גדולים שעומדים בפניה".

רכזת המד"צים העירונית, גל סעדה, הוסיפה כי "כבוד גדול וגאווה עצומה לעיר חדרה שיש לה נוער פעיל ומתנדב כמו ורד. היא מהווה מודל לחיקוי ודוגמה אישית בדרך בה פועלת, בכבוד שהיא רוחשת כלפי אחרים, ברצינות ובהשקעה שלה בתפקידיה השונים וביכולותיה הרבות. על כן, אין ראויה ממנה לזכות בפרס פעיל מצטיין ארצי על פעילותה הענפה במסגרת ארגון המד"צים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות