fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עשינו את הבלתי ייאמן והבטחנו את המקום השני"

הקבוצה לאחר הניצחון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
הקבוצה לאחר הניצחון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

 

קבוצת הנוער של הפועל חדרה ממשיכה את המסע הנהדר שלה לליגת העל. ביום שבת שיחקה את משחק הראשון מול הפועל קטמון במשחקי המבחן לקראת העלייה לליגה הראשונה. שחקני חדרה הביסו את קטמון בתוצאה 0:4 במשחק שנערך באור עקיבא והמשחק השני בין הקבוצות צפוי להתקיים בשבת הקרובה. במידה וחדרה תעבור את שני המשחקים בהצלחה, היא תשחק משחק בודד מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגת העל ובמידה ותנצח בו תעשה היסטוריה ולאחר יותר משני עשורים תחזור לליגה הראשונה.

חדרה פתחה בסערה את המשחק וכבר בדקה ה-24 אנטוני אגידה העלה את חדרה ליתרון ושמונה דקות מאוחר יותר ניב רחום קבע 0:2. במחצית השנייה הוסיפו גם בן יוספי ושוב אגידה שני שערים. אגב למשחק הגיעו כל נציגי הקבוצה הבוגרת של המועדון כמו היו"ר אורן גולם והמאמן ניסו אביטן.

 הקבוצה לאחר הניצחון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
הקבוצה לאחר הניצחון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

מאמן קבוצת הנוער, צחי אילוז אמר לאחר הניצחון: "אני יכול להגיד בפה מלא שאחד המשחקים שהכי הייתי גאה להיות מאמן של שחקנים וקבוצה כזאת. בעונה שהשחקנים סחטו את עצמם כל משחק עד הקצה והוכיחו שבכדורגל עם עבודה קשה ומחויבות אפשר לעשות שינוי מקצה לקצה ונוצר תהליך שנתן  סיפוק אדיר לכולנו. עשינו את הבלתי ייאמן והבטחנו את המקום השני. שידרתי לשחקנים שאנחנו מסוגלים להכל, הגישה תהיה בלי שום חשש להתנפל לתקוף ולנצח את היריב. לשמחתי כל העבודה הקשה והשינוי גם האישי וגם הקבוצתי שעברנו במהלך השנה התנקז לרגע האמת, עשינו הכנה ממש ממוקדת עם אספות וידאו ולמדנו את היריב בצורה אופטימלית.  הפתענו את כולם עם ניצחון מוחץ שיכל להיגמר בתוצאה גבוהה יותר ומגיע שאפו גדול לשחקנים לצוות ולמועדון שלנו. לראות את המגרש מלא באוהדים ואנשי כדורגל וותיקים שממש נהנו מהצגת כדורגל ואם הייתי צריך להגדיר את המשחק במילה אחת ,חוויה. כעת נשאר כמובן להשלים את המשימה באותה גישה ובאותה דרך ומשם נמשיך למשימה הבאה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות