fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו אני

אחרי שנתיים בצילו של סאבלימינל כזמרת ליווי, מור אפרת ביטון משיקה סינגל בכורה לקראת האלבום הראשון. נכון, ברדיו לא ממהרים לפרגן וגם התחזוקה והקידום ברשתות החברתיות גזל ממנה לא מעט זמן, אבל בעזרת השם האמצעי שהוסיפה בעצת הרב, הפריצה עוד תבוא
"טוטאלית לגבי האמנות שלי". ביטון
"טוטאלית לגבי האמנות שלי". ביטון (צילום: נהוראי חובב ביטון)

לפני עשר שנים, כשהיתה בת 14, הרגישה מור ביטון שהיא לא יכולה יותר. הלימודים האינטנסיביים במגמה למוזיקה של תיכון חדרה, יחד עם ההשתתפות בלהקת הזמר צעירי חדרה ובלהקת הזמר של בית הספר, גרמו לה ללחצים והיא סבלה ממיגרנות. בעצת הוריה הלכה ביטון לרב שיעץ לה להוסיף לשמה את השם אפרת.

היום, כשהיא בת 24 בלבד ולדבריה אף לא מעט בזכות הרב ההוא, היא כבר לא סובלת מלחצים, והקריירה שלה, טפו, טפו, טפו, נוסקת.

תעשו לייק
מאז שסיימה את התיכון הספיקה מור אפרת ביטון, תושבת חדרה, ללמוד בבית הספר למוזיקה רימון וזה כשנתיים היא מופיעה כזמרת הליווי של סאבלימינל. בד בבד שיחררה סינגל שלה בשם "תן לי להרגיש", לקראת הוצאת אלבום בכורה שאת כל שיריו כתבה והלחינה. האלבום ייצא בהפקה עצמית, ואם הדברים יתנהלו כמתוכנן, בעוד כחצי שנה הוא יהיה בחנויות. ועד אז היא עתידה להופיע בבית היוצר שבנמל תל אביב ב-19 במאי ולהבליח בפרק ה-11 של הסדרה "עממיות" שישודר בסוף החודש, שם תשיר את "טיפת מזל" של זהבה בן בגרסת בלוז. אבל הדרך לפריצה היתה קשה, מאוד קשה.

"טוטאלית לגבי האמנות שלי". ביטון
"טוטאלית לגבי האמנות שלי". ביטון (צילום: נהוראי חובב ביטון)

"עולם המוזיקה הוא עולם קשה שיש בו המון מכשולים", היא אומרת, "צריך לעשות בו דרך מאוד ארוכה. כי יש המון כישרונות צעירים, יותר מאשר פעם והמון רצון מצד ילדים קטנים וגם בני 30 ומעלה העוסקים בתחום המוזיקה, רוצים להתפרסם ולהוציא את המוזיקה שלהם החוצה ויש פחות תוכניות אירוח. הכול הפך להיות אינטרנטי ואני צריכה לגרום לאנשים להתעניין במוזיקה שלי, באמצעות הפייסבוק והרשתות החברתיות. וגם שם יש הצפה מאוד גדולה. אז אני מפעילה חברים ומכירים. עד לפני שבועיים השקעתי המון שעות באינטרנט ועשיתי הכול לבד, היום שכרתי אדם שעושה את העבודה הזאת במקומי. וברוך השם זה מצליח ועובד ממש טוב ואני יכולה להשקיע יותר ביצירה ופחות במה שמסביב".

בזמן שביטון משקיעה בקידום באמצעות האינטרנט, היא נאלצת להתמודד עם קשיים לא מעטים בדרך להצלחה. "כבר שנה שאני מנסה לשחרר לרדיו את השיר שלי", היא אומרת, "חשבתי שההצלחה תבוא לי יותר בקלות ושלא אצטרך לרדוף אחריה, אבל גיליתי שאני צריכה להניע אחרים בשביל שדברים יקרו. ואם אני נרדמת קצת בדרך, הדברים פשוט לא קורים. מצד אחד זה טוב ונותן דרייב. מצד שני זה נורא קשה ומתיש כי אני תלויה בהמון אנשים סביבי. נגנים, יחצ"נים, מנהלים. ואני צריכה כל הזמן לארגן, לדחוף ולהניע אותם בעצמי. ואני רק בת 24".

הכתבה המורחבת ב"חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות