fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעים להכיר: נפלאות הזכוכית

באולם התצוגה המרשים של פרפקטו בחדרה אפשר למצוא שלל מוצרי זכוכית חדישים ואיכותיים לכל מטרה - ממראות ועד הלהיט החדש: חיפויי זכוכית למטבח
אולם התצוגה של פרפקטו. זכוכית בכל פינה צילום: שלומי גבאי
אולם התצוגה של פרפקטו. זכוכית בכל פינה צילום: שלומי גבאי

בתקופה האחרונה הזכוכית נכנסת יותר ויותר לאופנה, ומי שביקר לאחרונה באולם התצוגה החדש (יחסית) והמרשים של פרפקטו בשד' החירות 2 בחדרה, לא יכול שלא להתרשם.

אולם ענק עם אין ספור מוצרי זכוכית – מכל הסוגים ולכל הצרכים -מקלחונים, ויטרינות, מראות, בעצם כל מה שקשור לזכוכית ודמיינתם.

מי שאחראי על היופי הזה הם גיל ונוית טישלר, שהעסק שלהם היה במשך שנים בכפר הרא"ה בעמק חפר, ולפני שנה וחצי החליטו להתרחב ופתחו את אולם התצוגה המרהיב בחדרה.

"היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו יודעים לפתור בעיות", מספרת נוית, "היועצים שלנו מגיעים עד בית הלקוח, נותנים ייעוץ בשטח, תוך שהם רואים בדיוק את הדרישות, וכמובן שההצעה היא ללא עלות".

אולם התצוגה של פרפקטו. זכוכית בכל פינה צילום: שלומי גבאי
אולם התצוגה של פרפקטו. זכוכית בכל פינה
צילום: שלומי גבאי

וכשנוית מדברת על ייעוץ, היא מתכוונת לייעוץ בכל דבר. "ניקח לדוגמא את כל מה שקשור לאמבטיה. כן מקלחון או לא מקלחון? איזה מקלחון? איזה ארון אמבטיה? ואת חלק גדול מהדגמים אנחנו מייצרים, מתוך מטרה שהם יהיו הכי פרקטיים, נוחים ויפים ללקוח".

אבל עם כל הכבוד ליופי, אחד הדברים עליהם לא מתפשרים בפרפקטו היא האיכות. "המוצרים שלנו מאוד יוקרתיים, ומאוד איכותיים. אנחנו עובדים עם מינימום צירים ועושים את הדברים הכי נוחים וטובים שאפשר".

מי קהל היעד שלכם?

"כמובן שאנשים פרטיים, אבל אנחנו עובדים עם הרבה אדריכלים, מפקחים, חברות גדולות. בעיקר מול בעלי המקצוע. אולם התצוגה נועד לחשוף אותנו גם בפני השוק הפרטי יותר. זו גם הסיבה שעברנו לחדרה".

אפשר לדבר על תחום התמחות עיקרי בתוך שוק הזכוכית?

"לא, אבל כל המוצרים שלנו לאמבטיה והמוצרים הנלווים לאמבטיה מאוד נמכרים. אם זה מחזיק נייר טואלט מזכוכית, מחמם מגבות מזכוכית, הכל כמובן מגיע עם אחריות".

ויש איזה להיט מיוחד?

"יש עכשיו באופנה נושא של חיפויי זכוכית למטבחים. זה טרנד חדש שנכנס לשוק במקום החיפוי הקרמי הרגיל. עושים את זה ביחידות גדולות, בצבעים, ואפשר לעשות על זה הדפסה דיגיטלית של תמונות, ציורים, כל דבר שרוצים. זה מאוד יפה ומרשים. בנוסף המקלחונים שלנו מאוד יפים. יש גם מקלחונים שהם ממש עבודת יד עם צריבות על הזכוכית. ממש אמן שיושב ועושה את זה. הויטרינות שלנו למשרדים מאוד יפות, בעיקר למי שרוצה להשקיע. יש מראות נקיות בלי מסגרות. יש הרבה מאוד היצע יפה ואיכותי".

ואחרי שפתחתם כזה אולם תצוגה יפה בחדרה, מה עם התרחבות למקומות אחרים?

"יש מחשבות להגיע גם לתל אביב וחיפה, אבל עדיין לא ידוע מתי זה יקרה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות