fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון חשוב בכדורעף 

סבנצ'וק, צילום: גדעון רוזנשטיי
סבנצ'וק, צילום: גדעון רוזנשטיי

350  צופים ה נדחסו בסוף השבוע האחרון האחרון באולם הספורט בעין-החורש והיו עדים לאחד המשחקים הטובים של קבוצת מנשה/חדר /עמק-חפר אשר ארחה את מכבי רעננה. המערכה הראשונה הייתה המרתקת והצמודה מכולן כשהיתרון עובר מצד לצד ובסיום 26:24 לבנות חדרה. גם המערכה השנייה הייתה שקולה אך משחק התקפה משובח של בנות חדרה בניצוחה של רגינה זווזדינה השאירו גם מערכה זו בצד החדרתי.

סבנצ'וק, צילום: גדעון רוזנשטיי
סבנצ'וק, צילום: גדעון רוזנשטיי

המערכה השלישית הייתה כולה של האורחות מרעננה שצימקו ל- 2:1 ואז הגיעה המערכה הרביעית הגדולה מכל אלו שנראו העונה: בליץ חדרתי בניצוחה של שחקנית הרכש החדשה שהגיעה לפני שבוע מצרפת אולגה סבנצ"וק הקפיץ את התוצאה ל- 15:4 ומכאן עד הסיום הצליחו האורחות לצמצם במעט ובסיום 1:3 לבנות מנשה/חדרה/עמק-חפר שמבסס את הקבוצה במקום הרביעי של הבית העליון. עוזר המאמן עדי תדמור: "ללא ספק אנו רואים שינוי חיובי בקבוצה עם הגעתה של סבצ'נוק. אנו בטוחים כי הקבוצה תמשיך ותשתפר לקראת שלב משחקי ההכרעה".
ובתוך כך זעם גדול בהנהלת הקבוצה בשל העובדה שבעיית התאורה באולם במדעים ואומנויות מתמשכת וטרם  נפתרה למרות ההבטחות הרבות מה שמאלץ את הקבוצה להמשיך ולנדוד בין האולמות השונים באזור.יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין: "אנו הקבוצה היחידה בליגות העל ללא מגרש ביתי בו מתאמנים ומשחקים. מידי שבוע אנו נאלצים לתכנן מחדש את לוח האימונים בהתאם לזמינות ומיקום האולמות שאנו מצליחים להשיג באזור לצורך אימונים.
חבל  שכך הם  פני הדברים בספורט ההישגי בחדרה כאשר אלפי שקלים מהתקציב הדל אנו נאלצים להפנות להשכרת אולמות ולמערך היסעים של אוהדים ושחקניות. למשחק הבית האחרון הוצאנו שני אוטובוסים עם אוהדים בעלות של 1800שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות