fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחר קבלן לשדרוג סמטת פלטרין

במסגרת שיפור פני העיר תהפוך הסמטה לחלק אטרקטיבי ברצף העירוני
סמטת פלטרין החדשה
סמטת פלטרין החדשה

במסגרת שיפור פני העיר תהפוך הסמטה לחלק אטרקטיבי ברצף העירוני

 

נבחר קבלן זוכה במכרז לביצוע עבודות הפיתוח בסמטת פלטרין, שפרסמה חברת "נחלים" לפיתוח תיירות בחדרה. בחברה מעדכנים כי במכרז זכה "פ.ר. עבוד בע"מ עבודות פיתוח תשתיות ובנייה", העבודות יחלו בקרוב, על~פי תכנון של "אב אדריכלות נוף". כמו כן נבחר מתכנן תאורה לפרויקט.

סמטת פלטרין החדשה
סמטת פלטרין החדשה

מ"מ יו"ר דירקטוריון ויו"ר ועדת המכרזים ב"נחלים", הרב בן ציון נורדמן, מציין כי מדובר באחד הפרויקטים החשובים שמובילה החברה. נורדמן: "השקענו, יחד עם החברים הנכבדים בוועדת המכרזים, הרבה זמן ומשאבים על מנת שפרויקט שיקום סמטת פלטרין יצא לדרך. נבחרה חברה טובה ויציבה אשר נתנה גם הנחה משמעותית, ובכך ניתנה האפשרות לפרויקט לצאת לדרך. אני מאמין שעבודות הפיתוח בסמטת פלטרין תביא לתוצאה ברוכה שתשליך על כלל מרכז בעיר".

את פיתוח סמטת פלטרין מוביל חבר הנהלת העיר שי ברכה, והוא מתבצע במסגרת הפיתוח המואץ ושיפור פני העיר שמבצעת עיריית חדרה.

סמטת פלטרין ממוקמת במרכז העיר, והיא מחברת בין גן המייסדים (רחוב רוטשילד) ורחוב הרברט סמואל, ובנוסף מתחברת לרחוב רוטשילד דרך רחוב הקצין מיטלמן. בסמטה קיימים סניף קופת חולים, מבני מסחר ומגורים, בתי קפה, קיוסקים, ואלמנטים של ישיבה משולבי צמחייה.

על~פי התכנון יושם דגש על הפיכת סמטת פלטרין לחלק מהרצף העירוני, כולל תאורה בשעות החשיכה להגברת תחושת הביטחון ברחוב.

עוד בתכנון, חיזוק הקשר עם גן המייסדים ורחוב הרברט סמואל באמצעות פתיחת המבט לגן המייסדים ושילוב הוושינגטוניות המאפיינות אותו עם עצי הרחוב המאפיינים את הרברט סמואל. בנוסף, כיכר עירונית מוצלת בלב הסמטה, ושילוב ריהוט רחוב הזולג לרחובות הסמוכים ומייצר הזמנה אל הסמטה. כמו כן, פריסת תשתית להפרדה רכה בין קומת המסחר לקומות המגורים העליונות באמצעות רשת כבלים דקה המאפשרת מיצגים, אלמנטים אמנותיים ואמנות רחוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות