fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד הבריאות: הדגימות במט"ש חדרה נקיות

מציאת נגיף פוליו במט"ש בקה אל גרבייה עוררו חשש גם בקרב תושבי חדרה שגדשו את התחנות לבריאות המשפחה בעיר. בדיקות שהתבצעו במט"ש חדרה העלו דגימות נקיות לחלוטין
מעבדת חיסונים
אילוסטרציה: פנתרמדיה

הידיעות בדבר מציאת נגיף הפוליו במכון לטיהור שפכים בבקה אל גרביה עוררו חשש גם בקרב הציבור בחדרה. ראש עיריית חדרה חיים אביטן, המצוי בקשר עם משרד הבריאות, התעדכן כי במט"ש חדרה אשר בו מקיים משרד הבריאות בדיקות על בסיס שבועי יצאו דגימות נקיות וללא כל רמז לנגיף.

בישיבת היערכות לפתיחת שנת הלימודים תשע"ד שהתקיימה השבוע בעירייה, עדכן אביטן כי נמסר לו ממשרד הבריאות כי טרם התקבלה החלטה על מתן חיסונים בבתי הספר. במשרד הבריאות הודיעו כי אם תתקבל החלטה, תעודכן העירייה.

ראש העירייה הנחה את כל אגפי העירייה להיערך לכל התפתחות אפשרית וכן להגיש סיוע למערכות שכבר מצויות בעיצומו של מבצע החיסונים. הידיעות על מציאת הנגיף ברחבי הארץ ובעיקר בבקה אל גרביה הסמוכה לחדרה גרמו לעומס בתחנות לבריאות המשפחה בעיר.

בעירית חדרה מגישים לתחנות לבריאות המשפחה את הסיוע הלוגיסטי הדרוש למבצע החיסונים, כולל אנשי אבטחה ופיקוח לשמירת הסדר, שירותי ניקיון, מאווררים, כסאות, שמשיות, לתושבים הרבים הממתינים בתור, וכל סיוע אחר שעולה בו צורך ככל שמתקדם המבצע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות