fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת ישראל מבקשת עזרה באיתור קטין מחדרה שנעדר

אליאור אליהו (צילום: משטרת ישראל)

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר אליאור אליהו (8) אשר יצא מביתו בגבעת אולגה ביום חמישי 29/3/18 בשעות הערב ומאז נעלמו עקבותיו. ייתכן ונמצא באור עקיבא (אזור מגוריו של אביו).

תיאורו: גובה – 1 מטר ו-20 ס"מ, צבע עיניים – חום, מבנה גוף רזה. כל היודע דבר אודות מקום המצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת חדרה בטלפון 046327470.

אליאור אליהו (צילום: משטרת ישראל)
אליאור אליהו (צילום: משטרת ישראל)

אימו של הקטין אישרה את פרסום דבר היעדרותו היום (שבת), אולם פעולות החקירה והחיפושים המשטרתיים החלו עם קבלת המידע הראשוני בערב חמישי, מאז פועלים סביב השעון כוחות רבים של תחנת המשטרה בחדרה, הן בסריקות אחר עקבותיו והן בפעילות חקירתית ומודיעינית, העשוייה לסייע באיתורו.

בתוך כך, ממצאי החקירה עד כה מעלים, כי סמוך ליציאתו של הקטין מהבית בגבעת אולגה, קיבל שיחת טלפון מאביו המתגורר באור עקיבא, כאשר לאחר השיחה יצא הילד מביתו, מבלי לעדכן את אימו ולכן קיימת סבירות גבוהה כי הילד נמצא עם אביו.

אביו של הקטין אמיל (עמנואל) אליהו (צילום: משטרת ישראל)
אביו של הקטין אמיל (עמנואל) אליהו (צילום: משטרת ישראל)

תיק החקירה הועבר להמשך טיפול היחידה המרכזית במחוז חוף ובתוך כך, אמש נעצר ע"י היחידה, אחיו של האב בחשד לשיבוש חקירה ומעצרו הוארך היום (שבת) בבימ"ש השלום חיפה ביממה, בהתאם לצרכי החקירה בשלב זה.

ניסיונות האיתור ממשיכים במספר מישורים ונדרש המשך הסיוע של הציבור בכל מידע על מקום המצאם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות