fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מקווים שאברמוב יפרוץ אצלנו"

כישרון גדול. מימין: גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)
כישרון גדול. מימין: גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)

 

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, ערכה בסוף השבוע שעבר ניסוי כלים ראשון במשחק אימון מול הפועל חיפה והפסידה 1:0.

למרות ההפסד, בחדרה דיברו על מספר נקודות חיוביות וביניהן הרצון של שחקנים צעירים שעבורם זה היה ניסיון ראשון בליגה הראשונה להוכיח כי הם יכולים להתמודד גם מול שחקנים שזכו בעונה האחרונה בגביע המדינה.

בחדרה מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק נוסף וצפויה לצרף עוד שלושה שחקנים ישראלים. מי שהרשים במשחק וכנראה יחתום בשורות הקבוצה הוא הבלם הסרבי אלכסנדר איגנייטוביץ. הבלם צפוי להיפגש עם ראשי חדרה וככל הנראה יחתום על חוזה לעונה אחת בכדי לצאת עם הקבוצה למחנה אימונים בפולין בעוד מספר ימים: "מדובר בבלם גבוה וחזק שיכול לעזור לנו גם במצבים נייחים", אמרו בחדרה.

ככל הנראה גם יצטרף באופן קבוע הוא הבלם החדרתי יעקב אבבה. האחרון אומנם רצה בהתחלה לעזוב את חדרה לקבוצה אחרת אבל לאחרונה ניהל מספר שיחות עם ראשי חדרה וככל הנראה יישאר בקבוצה. מי שלא שותף במשחק האימון הוא השוער אוסטין אג'ידה שאיחר לאסיפה לקראת המשחק והמאמן ניסו אביטן בחר שלא לשתפו כלל.

בנוסף במועדון חושבים קדימה וצפויים לצרף את קשר בני לוד חן ראובן. האחרון שיחק בליגה הלאומית והרשים את אביטן וצפוי לחתום בקרוב. שחקן נוסף שחתם הוא

כישרון גדול. מימין: גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)
כישרון גדול. מימין: גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)

אברמוב, תושב חדרה גדל במחלקת הנוער של ביתר טוברוק ונחשב לאחת הכישרונות הגדולים בגילו. לאחרונה שיחק הקשר בקבוצות הנוער של בני יהודה וביתר ירושלים וגם חלק מנבחרת הנוער של ישראל. העונה החליט לחזור הביתה וינסה לקבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת בליגת העל. "מדובר בכישרון צעיר שאנחנו מקווים ומאמינים שיפרוץ אצלנו", סיכמו בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות