fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן בחדרה: רוטציה בסגנות

כפי הנראה בועז ביטון ורומן גישר יחלקו את התפקיד אותו פינה צפריר ביטון
סידורי קואליציה. צפריר ביטון (צילום: אייל מלכה)
סידורי קואליציה. צפריר ביטון (צילום: אייל מלכה)

החגים מאחורינו, ובחדרה התחדש המירוץ לכיסא הסגנות אותו פינה צפריר ביטון, יו"ר זהות יהודית, שפוטרה מהקואליציה לפני החגים. מספר חברי מועצה רואים את עצמם מועמדים לתפקיד, כאשר השלושה שמדברים על כך ברייש גלי הם רומן גישר, יו"ר סיעת 'חדרה ביתנו' והמשנה לראש העיר; בועז ביטון, יו"ר ש"ס שאף הוא התמנה לאחרונה למשנה וגם טל אליהו, ממלא מקומו של ראש העיר וראש סיעת "יחד".

גורמים בקרבתו של ראש העיר צביקה גנדלמן אמרו בימים האחרונים כי עד להעברת התקציב, אין לראש העיר כוונה למנות סגן בשכר. אותם גורמים אף הוסיפו וציינו כי על מנת למנוע מצב של משבר קואליציוני או חברי הנהלה מאוכזבים וממורמרים, חשב גנדלמן על רעיון לרוטציה בין גישר לביטון, כאשר כל אחד מהם יכהן בתפקיד הסגן כשנה וחצי.

סידורי קואליציה. צפריר ביטון (צילום: אייל מלכה)
סידורי קואליציה. צפריר ביטון (צילום: אייל מלכה)

בנוגע לעו"ד טל אליהו, גורם אחר בעירייה טען כי אין לו סיכוי לקבל את התפקיד. אגב, אחד האנשים הכי קרובים לאליהו אמר בנושא: "הוא לא ממש רוצה את התפקיד, אבל חשוב לו להציג מועמדות כדי שראש העיר ירגיש חייב לו בעתיד".

בקרבתו של בועז ביטון טוענים כבר תקופה ארוכה, למעשה מאז שזהות יהודית פוטרה מהקואליציה, כי הוא המועמד הוודאי לתפקיד, אבל גם הם מבינים שההחלטה לא פשוטה, וכי קיים מצב בו ביטון ייאלץ ליישר קו עם ראש העיר ולהסכים לרוטציה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות