fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכירות שיא בפרויקט אקווה בשכונת עין הים

חברת הבניה עמרם אברהם מסכמת את החודשים אוגוסט ספטמבר בפרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים בסכום של 17 מיליון שקלים
פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים
פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים (הדמיה עמרם אברהם)

במהלך החודשים אוגוסט וספטמבר מכרה חברת עמרם אברהם עשר דירות בשני הבניינים המפוארים בסכום של כ-17 מיליון שקלים.  נותרו עוד 11 דירות בפרויקט שיווקו החל לפני כשנה. בחברה מייחסים את ההצלחה להתעניינות ההולכת וגוברת בשכונת עין הים בקרב תושבי המרכז והשרון כאשר שבע מתוך עשר הדירות שנמכרו, נרכשו על דידי תושבים מחוץ לעיר חדרה.

הפרויקט הנוכחי הוא המשך לפרויקט AQUA 1 בשכונת עין הים בחדרה. הבניין בן 16 קומות ובו 58 דירות יוקרה, הצופות כולן לשמורת הטבע "גדור" ולחוף הים המרהיב. האכלוס צפוי לתחילת 2014.

פרויקט היוקרה AQUA  בשכונת עין הים
פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים (הדמיה עמרם אברהם)

 הדירות שנמכרו: 5 חדרים, קומה 12, 121 מ"ר ומרפסת בשטח של כ -17 מ"ר בסכום של 1.97 מיליון שקלים. או 5 חדרים בקומה השמינית, 121 מ"ר, 12 מ"ר בסכום של 1.82 מיליון שקלים. 4 חדרים בקומה 13, 110 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-17 מ"ר בסכום של 1.74 מיליון שקלים, 4 חדרים קומה שנייה, 110 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-12 מ"ר בסכום של 1.4 מיליון שקלים.

סמנכ"ל השיווק בחברה מספר, ערן ברק: "נתוני המכירות של אוגוסט וספטמבר מוכיחים כי חדרה ממשיכה להוות הזדמנות נדל"ן מצוינת. עין הים מהווה את העוגן בפעילותנו בשרון הצפוני. התחלנו מסע אסטרטגי לפני כשנתיים והגדרנו את השכונה כמוקד הפעילות המרכזי של החברה.

שכונת עין הים מציעה שילוב של כל מה שמשפחה ישראלית רוצה, צריכה ומבקשת: היתרונות והחלומות: חמש דקות מהים ומשמורת הטבע, נגישות מהירה לכביש החוף באמצעות כביש 9 הנמצא בבנייה וצפוי ליצור נגישות לכבישים 4 ו-6, מערכת חינוך מצטיינת ובית ספר למצוינות מופת, ודירות יוקרה מרווחות. כל אלה במרחק 49 קילומטרים בלבד מתל אביב.

"אנחנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת של לקוחות מגוש דן ומאזור השרון, המגיעים לשכונה ומתאהבים בה. רבים מזהים את ההזדמנות הטמונה בשכונה מבחינה נדל"נית, יחד עם היתרונות בבניית משפחה בשכונה איכותית הצמודה לחוף ים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות